Candyluv Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 mitt første og hittil eneste epic-drop: http://www.thottbot.com/?i=4830 Solgte for 75-80g på Twisting Nether. Droppa på Zapped Giants i Feralas. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Neeeeiii!! Jeg så Staff of Jordan på Ah for 20g buyout Så jeg logget ut og logget inn på Bankmannen min for å kjøpe den og da var den borte..... dere aner ikke hvor bitter man blir... Lenke til kommentar
veluci Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 mitt første epic var da eg kjøpte nigthblade.. mitt andre var da det droppa epic plate sko i zf faktisk.. hehe Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Mitt første, og eneste, epic-drop var Nightblade fra en Scarab i ZF. Ble igjen etter at runnet var ferdig, for å gjøre ferdig scarab questet. Så fra den nest siste scaraben jeg dreper dropper sverdet. Litt artig. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Første epicen jeg fikk var Giantstalker bracers. Deretter ble det bare flere og flere Lenke til kommentar
værdama Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Glowing brightwood staff fra en yeti i winterspring:) Lenke til kommentar
Anzul Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Mitt første epic drop skjedde for ca halv time siden. Gikk forbi en jungle stalker i STV og tenkte: jaja kan jo bare ta den også på veien. Det beste valget jeg har tatt, for der droppa http://www.thottbot.com/?i=3649 Har ikke bestemt meg om jeg skal beholde eller ikke. Første epic er litt stas da, og litt trist å selge Edit: solgte den på AH samme dagen for 100 g Endret 26. juni 2006 av Anzul Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Fikk begge sverdene for Sul'thraze the Lasher på 3 ZF runs med alten min ganske fornøyd, ikke så mange som har den. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Fikk begge sverdene for Sul'thraze the Lasher på 3 ZF runs med alten min ganske fornøyd, ikke så mange som har den. 6420305[/snapback] I do, i do!! Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) I går blei jeg Exhalted med AV wohoo så kjøpte jeg meg The Unstoppable Force og Don Julio's Band i dag ^^ bare synd jeg hadde 0 skills med 2hand mace :S må trene den opp :S en runde i mc så fikser det seg nokk ^^ og her om dagen fikk jeg Dark Iron Helm gratis av en i guilden =D Endret 4. juli 2006 av Morgh Lenke til kommentar
hiyah Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 første og einaste random epicen som har droppet for meg var Lei of Lillies (http://thottbot.com/?i=6941) Lenke til kommentar
sigz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Husker det første droppet mitt gått. Var en tur nede i Tanaris for å gjøre ferdig et quest og plutselig droppa Presicely Calibrated Boomstick (er det sånn det skrives?). Nå har jeg vært level 60 en stund og dro til Tyr's her om dagen for å farme litt. Da droppa Shadowblade på første mobben Åjo, har hatt en dropp til. Skulle farme wildwine for en venn (på hans account) og jeg skulle akkurat til å gi opp da Staff of Jordan droppet fra ett troll. Slang den inn på ah for 140g b.o, uvitende om hvor mye den gikk for. Solgte etter 2 minutter + Det var en veldig fin bursdagsgave til vennen min som hadde bursdag den dagen. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Første gangen var jeg i Uldaman. Warden Staff droppa og jeg rolla seff 2! Andre gangen questa jeg med en annen. Da droppa Warden Staf igjen og jeg rolla 6!! Men kjøpte den av ho for 25G og solgte den for 150 :D Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Første i gruppe: Warden Staff Første solo: Stonerender Gauntlets Endret 2. juli 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Min første Epic var Aurastone hammer, rett etter fikk jeg Sr cover og bracer of ettelerannet.. alt på samme dag .. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) [Eye of Flame] fra random mob i Andorhal, WPL i lvl 51. 143 G på AH [Dwarven Hand Cannon] I Scholomance, jeg fikk den og brukte den [Dagger-i-UBRS-som-jeg-ikke-husker-navnet-på] i UBRS..Er ikke daggeren fra han bossen, men BoE [Helm of Narv] Fra random mob i ZG Endret 18. august 2006 av WoWftw Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Min første Epic var Robes of Transcendence, vunnet på roll etter vi kjørte combo raid med en annen guild. Etter det har det bare huket seg på med diverse epic, som Leggings of Black Blizzard, og Transcendence skuldre. Ikke fått meg Benediction enda da Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Min første Epic var Robes of Transcendence, vunnet på roll etter vi kjørte combo raid med en annen guild. Etter det har det bare huket seg på med diverse epic, som Leggings of Black Blizzard, og Transcendence skuldre. Ikke fått meg Benediction enda da 6681991[/snapback] Robes of transcendence på roll? sikker på at du ikke mener T1 istenfor T2? litt rart og downe nefarion og så rulle om looten, men det er vel bare min mening Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Eye of Flame fra random mob i Andorhal, WPL i lvl 51. 143 G på AH 6681500[/snapback] Spøtt! samma her Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Min første Epic var Robes of Transcendence, vunnet på roll etter vi kjørte combo raid med en annen guild. Etter det har det bare huket seg på med diverse epic, som Leggings of Black Blizzard, og Transcendence skuldre. Ikke fått meg Benediction enda da 6681991[/snapback] Robes of transcendence på roll? sikker på at du ikke mener T1 istenfor T2? litt rart og downe nefarion og så rulle om looten, men det er vel bare min mening 6683748[/snapback] Roll ja, og tier 2, ikke tier 1. Vi kjørte roll siden vi har kjørt med en annen guild nå i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå