Jørnan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har en bærbar PC, men vet ikke helt hva den er verdt, og om jeg ble lurt eller gjorde et godt kjøp med den. Type: Fujitsu Siemens Amilo D7830 Diskplass: 30 GB Prosessor: Intel Celeron 2,8 Ghz Minne/RAM: 768 MB Skjermkort: ATI Mobility Radeon 9000 32 MB Skjerm: 1400 x 1024 piksler CD/DVD: CD+/-R og DVD +/-R brenner og leser Windows XP Pro + Microsoft Office med Frontpage 5 X USB 2.0 Mer her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...&view=techinfos Gav 5000 + 600 for mer RAM. Billig eller dyrt? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Ingen som vet noe? Ørten tusen folk her, men ingen har peiling? Trenger råd Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har en bærbar PC, men vet ikke helt hva den er verdt, og om jeg ble lurt eller gjorde et godt kjøp med den. Type: Fujitsu Siemens Amilo D7830 Diskplass: 30 GB Prosessor: Intel Celeron 2,8 Ghz Minne/RAM: 768 MB Skjermkort: ATI Mobility Radeon 9000 32 MB Skjerm: 1400 x 1024 piksler CD/DVD: CD+/-R og DVD +/-R brenner og leser Windows XP Pro + Microsoft Office med Frontpage 5 X USB 2.0 Mer her: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...&view=techinfos Gav 5000 + 600 for mer RAM. Billig eller dyrt? 5312849[/snapback] Hvis du gav 5000,- er den vel verdt det for deg. Personlig synes jeg nok det var i drøyeste laget. Lenke til kommentar
Bols Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ingen som vet noe? Ørten tusen folk her, men ingen har peiling? Trenger råd 5362850[/snapback] Råd om hva? Har du ikke allerede kjøpt den..? Forøvrig er den vel i overkant av markedspris, avhengig av hva du skal bruke den til. Til halvseriøs spilling er den f.eks relativt sjanseløs. Men hvis hovedformålet er ordentlig jobbing (office/programmering/webdesign) etc., så er 1400x1050-oppløsningen verdt en del ekstra i forhold til vanlige billig-laptoper, selv om CPU/disk og sannsynligvis også batterikapasitet er litt stusselige ihht. dagens standard. - Trond Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Men har du en sånn ca pris? Syns skjermkortet er litt dårlig, og det er ikke så lett å bytte ut, så jeg vet ikke om jeg skal sette inn en større HD og bruke den i et år til eller selge den nå for å få en med bedre skjermkort. Gidder ikke å kjøpe ny hvis det ikke er noe særlig verdi i den Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 det er nok ikke så veldig mye å hente i å selge den der.. Men sikkert noen som kjøper en rimelig bærbar til surfing osv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå