Antikristian Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har Abit IC7-MAX3 hovedkort og P4 3.0GHz CPU PGA478 med orginal vifte. Tok av den gamle vifta, vasket bort den game kjølepastaen med aceton. Smørte ny pasta ut i et tynt lag. Skrudde på den nye vifta (Zalman CNPS7000-AlCu) og ventet en ties tid. Når jeg skulle starte opp starter viftene, hardiskene og lyset på hovedkortet. Men med svart skjerm. Hva skal jeg gjøre!? Håper noen sitter der ute med noen tips:) Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 husket å koble til strøm på nye viften? hvis du fremdeles har svart skjerm, ville jeg tatt av viften og sjekket kjernen på cpu. kan ha skadet den når du monterte klipsene. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Sjekk om du har satt kabelen til vifta riktig vei. Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Vifta går jo rundt og kontakten passer bare en vei. Har prøvd et annet skjermkort. Men hvordan vet jeg om det er CPU og/eller hovedkortet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Du kan laste ned Ultimate Boot CD og kjøre diagnoseprogrammer. Lenke til kommentar
Antikristian Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Du kan laste ned Ultimate Boot CD og kjøre diagnoseprogrammer. 5316905[/snapback] Som jeg også har sagt er skjermen svart. Jeg får ikke opp noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå