RBKhater Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kan det være PSUen som gjør at mit 6600gt henger seg opp innimellom for så å gå tilbake til normalt? Hvordan kan jeg sjekke hvilken PSU jeg har og hvor kraftig den er?? Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Du kan vanlegvis lese på psu-en kor krafteg den er.... Det er berre å opne kabinettet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Muligens, men prøv nye skjermkortdrivere først. Og sjekk temperaturen på kortet. Lenke til kommentar
RBKhater Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Muligens, men prøv nye skjermkortdrivere først. Og sjekk temperaturen på kortet. 5313319[/snapback] Har prøvd nye og gamle drivere og ny bios og alt mulig. Er 300w nok for et 6600gt? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det er vel i og for seg umulig å si, for det kommer jo an på hvor mye resten av maskinen trekker. Kan godt hende du har 150W til overs, og kan godt hende du bare har 15W til overs. Skal bli spennende å se om min holder til 6800GT kortet mitt. Har en veldig sterk misstanke om at den Ikke holder og jeg må bruke 2 PSUer, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå