[A.S.R]Tex Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Trenger hjelp!! Kjøpte meg en Big Typhoon vifte, og kom til skade for å bruke pataen som fulgte med. Skulle selvfølgelig ha brukt AS5. Hvordan skal jeg gå fram for å fjerne den pastaen som allerede er der og putte på den nye?? litt flaut å spørre, men.... Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Det har virkelig absolutt ingenting å si mm. du har et sykelig behov for de 3-5 gradene temperaturen minker med. Men isopropanol, rødsprit o.l. fungerer fint. Endret 19. desember 2005 av Zerblat Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Er vel ikke flaut å spørre om..? Du bruker alkohol for å fjerne pasta med! Isopropanol for eksempel! Bare pass på at det er høy konsentrasjon av alkohol slik at det fordamper så skal det gå bra! Jeg brukte neilelakkfjerner og det funket gris det, men har du noe annet så bruk det. Edit: Servelat var før meg (Zerblat) Endret 19. desember 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
[A.S.R]Tex Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Det har virkelig absolutt ingenting å si mm. du har et sykelig behov for de 3-5 gradene temperaturen minker med. Men isopropanol, rødsprit o.l. fungerer fint. 5312596[/snapback] Så du mener det ikke har noe å si selvom jeg skal overklokke?? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ja, med løftkjøling får du ikke lave nok temperaturer til at +/- 5 grader har noe å si. Mulig du kan tjene et par ekstra MHz, men det vil nok ikke hjelpe særlig for stabiliteten på systemet med noen grader kjøligere. Men for all del, har du AS5 liggende kan du likesågodt kline litt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå