Salty-B Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302988&cks=PRL Den ramen her, vil den passe til mitt hovedkort trur dere? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Nei. Ditt kort bruker DDR, denne brikken er DDR II. Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Ok, men hva er det beste ramen som passer til mitt hovedkort uavhengig av pris? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hvor mye skal du ha? Hvor mange ram-slotter bruker du nå / har du? Og skal du fremdeles bruke de brikkene du har nå? Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg skal ha 1024 til, skal fortsatt bruke de jeg har nå tenkte jeg. jeg bruker opp 2 plasser av 4 totalt. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Det finnes en veldig bra minnevelger på komplett.no. Den finner du her Lykke til Edit: 100 posts :!: Endret 19. desember 2005 av CopkillaSX1 Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498&cks=PLC samme som du har, kjøpe høyere hastighet er ingen vits i siden minnet aldri vil bli raskere enn den tregeste brikken. billig var det også, tror ikke det blir billigere på lenge.. Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498 Disse jeg allerede har, trur dere de er ett dårlig kjøp? bør jeg satse på noen andre? ønsket pris under 1200 kroner for det! den minnevelgeren ga jo bare crucial minner da! Har hørt noe om at minne fra forskjellige firmaer ikke virker sammen, er det noe i det? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Skal funke det, men kan garantere at PC'en ikke blir mer stabil av det. Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 hva blir den ikke mer stabil av? mere ram, eller den typen jeg har eller hva? blir den mindre stabil av mere ram mener du? eller:-S vil jeg ikke tjene noe som helst på mere ram? eller hva mente du? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Beklager visst jeg var uklar. Mente at PC'en blir mer ustabil visst du har ulike minnebrikker fra forskjellige produsenter. Edit: Alltid en liten fillefeil Endret 19. desember 2005 av ^FeKtus Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Flere typer ram av forskjellig merke kan bli ustabilt, men sjeldent. Jeg hadde 1024mb ram før, gikk så opp til 1268, var minimal forskjell. Sitter nå med 1536mb, gikk opp rundt 10 poeng i 3dMark 05.. Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Ok, neida, takk takk, går bra;-) ok, men er bare det at jeg ikke veit om jeg skal oppgradere hovedkort og prosessor og ram og skjermkort egentlig, så tenker litt på om jeg skal satse på ram, eller skjermkort, eller hele smala:-P brukern mye til spilling, og veit jeg trenger nytt skjermkort, men er jo ikke dumt med ekstra ram heller! Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Da ville jeg venta til du får spart opp peng til både minne og grafikkort, siden prisene daler nedover. Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 men burde jeg oppgradere hovedkort så jeg får meg pci express skjermkort? eller er fortsatt agp ganske gjeldene fortsatt? mitt hovedkort skal jo klare å håndtere ganske kraftige agp kort også! Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Er vel liten vits å oppgradere noen av delene så lenge du fortsatt har en flaskehals. Vent til du får spart op til full oppgradering isåfall. Er ihvertfall mitt råd. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 enig. det skjermkortet holder til den dagen du kjøper nytt alt. samme med minnet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå