Gå til innhold

Project: Ice Cube, mitt første casemod

Anbefalte innlegg

skal forresten ha et panel i pussa UV-plexi på midten i front hvor brytere til vifter, katode og start/restart skal være..

hvorfor har det seg sånn at du skal bruke den ideen jeg kom på og skal bruke? :hmm:

5326417[/snapback]

Fordi jeg har tenkt på det lenge, og har ikke noen annen mulighet fordi finéren er for tjukk til at jeg kan ha brytere gjennom hele greia.. derfor.

5326441[/snapback]

nå er det vel ikke så vanskelig å kutte inn bat på finerenda husker ikke i farta hva det verktøyet heter med det som du kan lage et hakk in bak på plate og det er ikke noe problem

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal forresten ha et panel i pussa UV-plexi på midten i front hvor brytere til vifter, katode og start/restart skal være..

hvorfor har det seg sånn at du skal bruke den ideen jeg kom på og skal bruke? :hmm:

5326417[/snapback]

Fordi jeg har tenkt på det lenge, og har ikke noen annen mulighet fordi finéren er for tjukk til at jeg kan ha brytere gjennom hele greia.. derfor.

5326441[/snapback]

nå er det vel ikke så vanskelig å kutte inn bat på finerenda husker ikke i farta hva det verktøyet heter med det som du kan lage et hakk in bak på plate og det er ikke noe problem

5326459[/snapback]

Okey, rolig nå sletten. Jeg skal ikke ha det likt som deg, så bare slapp av.. Sjekk sketchup tegning jeg laster opp snart

Lenke til kommentar

Var nede en tur på verkstedet nå, og sjekka litt forskjellig.. Fant også ut av at sirkelsaga vi har brukt, har stått på slingring, noe vi ikke visste om :mad:

Skal få fiksa det, og kanskje kutte opp noen av platene på nytt.. Gjør bare tinga litt kortere. Har heldigvis plass, siden jeg laga caset ganske stort i forhold til hva jeg trenger :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liten Update

Var en tur på verkstedet, for første gang i år :)

Har ikke gjort utrolig mye, bare retta opp ting, ettersom den ene store plata var skjeiv :hrm:

Blei ikke noen bilder, siden det ikke var strøm i kameraet, men var ikke mye å ta bilde av likevel..

Neste update ventes på fredag, eller neste uke.. Da skal jeg lage ny dør, fordi den jeg har nå er helt feil i forhold til resten...

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...