Sletten_89 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 skal forresten ha et panel i pussa UV-plexi på midten i front hvor brytere til vifter, katode og start/restart skal være.. hvorfor har det seg sånn at du skal bruke den ideen jeg kom på og skal bruke? 5326417[/snapback] Fordi jeg har tenkt på det lenge, og har ikke noen annen mulighet fordi finéren er for tjukk til at jeg kan ha brytere gjennom hele greia.. derfor. 5326441[/snapback] nå er det vel ikke så vanskelig å kutte inn bat på finerenda husker ikke i farta hva det verktøyet heter med det som du kan lage et hakk in bak på plate og det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 skal forresten ha et panel i pussa UV-plexi på midten i front hvor brytere til vifter, katode og start/restart skal være.. hvorfor har det seg sånn at du skal bruke den ideen jeg kom på og skal bruke? 5326417[/snapback] Fordi jeg har tenkt på det lenge, og har ikke noen annen mulighet fordi finéren er for tjukk til at jeg kan ha brytere gjennom hele greia.. derfor. 5326441[/snapback] nå er det vel ikke så vanskelig å kutte inn bat på finerenda husker ikke i farta hva det verktøyet heter med det som du kan lage et hakk in bak på plate og det er ikke noe problem 5326459[/snapback] Okey, rolig nå sletten. Jeg skal ikke ha det likt som deg, så bare slapp av.. Sjekk sketchup tegning jeg laster opp snart Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Her er tegninger av bryterpanel.. slang det bare sammen i en fart, så er ikke über-pro akkurat Men ihvertfall: Edit: Går ikke ann å se gjennom panelet egentlig, siden det er pussa, men klarte ikke å få det til bra i sketchup.. Bare så dere vet det Endret 9. februar 2008 av GLaDOS Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Panelet så litt stort ut i forhold til størrelsen og mengden brytere... Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 ja jeg vet det.. men har ikke mål på brytere eller noe som helst.. sa det ikke ble no pro greier.. skal ikke se sånn ut, men bare for å gi dere en idé.. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Var nede en tur på verkstedet nå, og sjekka litt forskjellig.. Fant også ut av at sirkelsaga vi har brukt, har stått på slingring, noe vi ikke visste om Skal få fiksa det, og kanskje kutte opp noen av platene på nytt.. Gjør bare tinga litt kortere. Har heldigvis plass, siden jeg laga caset ganske stort i forhold til hva jeg trenger Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Miniupdate Bare et par blder jeg tok nettop: Selve kassa.. Som dere ser, passer ikke døra helt.. derfor jeg kanskje skal kutte på nytt... Med plexien i: Dette var vel alt for i år tenker jeg.. ser fram til å jobbe videre seinere Endret 9. februar 2008 av GLaDOS Lenke til kommentar
haakie Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Kjempebra jobb, fin worklog og ikke minst kult Lenke til kommentar
Windaloo Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Må si du har fått gjort mye på den lille tiden jeg har vært borte.. bra Sant at svart er standard, blir sikkert smud med blå.. (Fikk ikke med meg at du hadde lagt opp sketchup i førsteposten.. ) Fargen står bra til navnet.=) Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Liten Update Var en tur på verkstedet, for første gang i år Har ikke gjort utrolig mye, bare retta opp ting, ettersom den ene store plata var skjeiv Blei ikke noen bilder, siden det ikke var strøm i kameraet, men var ikke mye å ta bilde av likevel.. Neste update ventes på fredag, eller neste uke.. Da skal jeg lage ny dør, fordi den jeg har nå er helt feil i forhold til resten... Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) FINAL UPDATE Hallo igjen. Har gått et helt år siden siste update omtrent, noe som er heller beklagelig. Fikk aldri posta noen ferdige bilder av kabinettet... Vel, her er hvertfall bilder av da det ble malt, og noen fra TG06. Endret 9. februar 2008 av GLaDOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå