Gå til innhold

Prosjekt: µpenta, mitt aller første!

Anbefalte innlegg

Skal det gå an og lukke det opp eller skal det stå skrått? 8 brytere?? Hva skal du bruke alle de til da :p ?

5327912[/snapback]

tenkte det kunne stå skrått

og de bryterne:

den store: start knappen

de små: katode, vifte, led, neon led til, en som jeg skal bruke til å bytte fra headset til høytalere, og resten reserver :p kan hende jeg bare setter i 5 små men det finner jeg ut av

Endret av Sletten_89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

ja får lage en liten update da

i dag ble det endelig jobbing igjen :D

idag har jeg:

- pussa døra og sparkla masse så den sen ganske hvit ut, var et langt hakk i plata som gikk igjennom den som skulle fylles også var jeg ikke så heldig med kuttinga så det ble noen fliser som skulle fylles også. det stod snabbsparkel men var ikke veldig snabt, så den står til fredag.

- plexien er kappa ned så den passer.

- kappa av hjørnet på en ene plata.

bilder ble det ikke noe av siden en hviss person glemte å sette i baterier når han henta kameraet, skal ikke nevne navn azzazzin_89 :p

nå tenker jeg også på hva jeg skal kjøpe, det jge skal ha er en 80mm vifte og muligens en ny 92mm cpu vifte i samme stil samt har jeg lyst på viftestyring til de viftene for å fylle på den bryter panelet jeg skal ha også trenger jeg en uv katode. har også sikla på et lcd display til å ha forran også men vurderer fortsatt

så bilder og ny update komemr forhåpenligvis på fredag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...