KimNK Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vel.. den tøffeste introen jeg kommer på i farta er laget av Behemoth. AntiChristian Phenomenon fra plata Thelema 6:We'd like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life 5312597[/snapback] Den er knalltøff! Du finner ikkje barskere intro enn det der. =D Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Datarock Fa-fa-fa For the love of money The Ojay's Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Sonata Arctica - Wolf And Raven Nightwish - Dead Gardens Children of Bodom - Bed of Razors Children of Bodom - Bodom Beach Terror Endret 22. desember 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Rob Zombie - Never Gonna Stop use my body to keep you alive! nanana Mew - Am i Wry? No Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Slayer - Angel of death, hvis det går under intro, den er barsk som bare juling. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Anathema - Pulled Under At 2000 Meters A Second. "Just freedom is only a hallucination ..." Fantastisk! Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Pearl Jam - Yellow Ledbetter Van Halen - Ain't Talking About Love Metallica - Friend of Missery (selve riffet) Coldplay - Clocks Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Manowar - Warriors Of The World er jo og en som har en tøff intro Kanskje ikke den grommeste, men verdig! Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Radiohead - Electioneering og introen til temasangen til Battlestar Galactica-serien. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Helt klart den beste : Mnemic - Deathbox. aah gåsehud når jeg hører starten, før det hele tar av. Andre bra: In Flames - Swim og Manowar - Warriors Of The World. Moonsorrow - tuulen tytar er jo også smud. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Dark Tranquillity - Am I 1? Dark Tranquillity - My Negation Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Moonsorrow - tuulen tytar er jo også smud. 5332156[/snapback] Godt jeg har flere med meg! Edit: Woohoo! Et innlegg med fire enere! Endret 24. desember 2005 av -Knuð Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Guns n' Roses - Welcome to the jungle Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Rufio - Above Me (Hørte denne sangen da de var oppvarmingsband for The Offspring på en konsert. Introen på denne sangen kan bare nytes!) Rainbow - Spotlight Kid ( ) Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Rufio - Above Me (Hørte denne sangen da de var oppvarmingsband for The Offspring på en konsert. Introen på denne sangen kan bare nytes!) Rainbow - Spotlight Kid ( ) 5352684[/snapback] Yay! Rainbow! Jeg er heldigvis ikke den eneste allikevel. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Rufio - Above Me (Hørte denne sangen da de var oppvarmingsband for The Offspring på en konsert. Introen på denne sangen kan bare nytes!) Rainbow - Spotlight Kid ( ) 5352684[/snapback] Yay! Rainbow! Jeg er heldigvis ikke den eneste allikevel. 5353370[/snapback] Er egentlig ingen stor fan av Rainbow, men denne introen kicker ass. De har noen fengende sanger, men også en del møl. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Rufio - Above Me (Hørte denne sangen da de var oppvarmingsband for The Offspring på en konsert. Introen på denne sangen kan bare nytes!) Rainbow - Spotlight Kid ( ) 5352684[/snapback] Yay! Rainbow! Jeg er heldigvis ikke den eneste allikevel. 5353370[/snapback] Er egentlig ingen stor fan av Rainbow, men denne introen kicker ass. De har noen fengende sanger, men også en del møl. 5353537[/snapback] Haha Ja, det er jo forsåvidt sant det. Mye møl. Er ikke så stor fan av det nyere Rainbow, men det gamle var jo tross alt genialt. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Rufio - Above Me (Hørte denne sangen da de var oppvarmingsband for The Offspring på en konsert. Introen på denne sangen kan bare nytes!) Rainbow - Spotlight Kid ( ) 5352684[/snapback] Yay! Rainbow! Jeg er heldigvis ikke den eneste allikevel. 5353370[/snapback] Er egentlig ingen stor fan av Rainbow, men denne introen kicker ass. De har noen fengende sanger, men også en del møl. 5353537[/snapback] Haha Ja, det er jo forsåvidt sant det. Mye møl. Er ikke så stor fan av det nyere Rainbow, men det gamle var jo tross alt genialt. 5354201[/snapback] Var faktsik av ren tilfeldighet at jeg fikk høre om Rainbow. Faren til en venn av meg slengte på Spotlight Kid på full stereo da jeg var på besøk. Var noe av det kuelste jeg hadde hørt på den tiden. Hentet tilbake sangen et par år etter, og jommen var ikke sangen grisefeit nå også! Tror btw Rainbow er et meget bra live-band! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Anaal Nathrakh - Do Not Speak begynner med et søtt klipp fra "1984"-filmen: If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Turbonegro - I Got Erection! du du dudududud duduu DUU DUU DUUU!! YAAAA! .. Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå