AiKi Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Skal på en lengre busstur nå til våren, og da kommer jeg til å bruke MP3-spiller og mobil ganske mye. På en buss er det ikke akkurat flust med lademuligheter, men så kom jeg på noe jeg hadde sett i et PC-blad; Solio . Er det noen som har hatt en slik, og hvor kan jeg få kjøpt en? (altså i en norsk nettbutikk) Den skal kunne lade en Siemens-mobil (standard, Slim-Lumberg plugg) og en Olympus M:Robe. Pluggen til mobilen er nok grei, men MP3-spilleren blir nok verre, men satser på å fikse en plugg på et vis, siden begge bruker 5V for lading. Litt spesielt produkt, men regner med at noen vet noe EDIT: Leif... Endret 19. desember 2005 av kjehaako Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Her er no en som kan brukes. Vet ikke om man kan regulere spenningen direkte på denne, men en spenningsregulator på 5 volt er jo en enkel biff Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Om du skal sitte på en buss for det meste, så spørs det hvor mye du får ladet likevel. Fra solio sine sider. Solar Filters - Since most vehicles and commercial buildings have tinted windows, charging through them will significantly or completely reduce charging efficiencies. Finnes det ikke tilsvarende ladere, men med vanlige batterier man setter i istedenfor? Må likevel si at jeg likte dingsen (solio) selv om Bergen nok ikke er beste stedet å starte et solkrafteverk:-) Endret 22. desember 2005 av Ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå