fatcamper Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei skal kjøpe meg vannkjøling...har 3500 kr å bruke på det, så skal jeg også kjøpe noen deler jeg kan klokke! Det skal være vannkjøling til prossesor, hovedkort, gpu osv...hva bør jeg velge?? Har ikke bestemt meg for hvordan prossesor, hovedkort, minne jeg skal kjøpe...noen som vet hva som klokker bra?? Mvh crea the pro! Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 TCCD minne klokker meget bra men da bør du jo ha s939. Du har ikke tenkt på peltier da? ha store slanger! jeg har 10cm innvendig diameter. best gjennomstrlmming. kjøp også en kraftig pumpe.. opteron til s939 klokker meget bra men det er problemer med levering for tiden. se deg litt rundt på forumet og se på tester for å få deg overblikk over hva som er bra og ikke. Lenke til kommentar
smy Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) hm dual procore til radiator og a64 rbx block og eheim 1248 pump er godt valg og en tank og et par meter "1/2" id slanger Endret 20. desember 2005 av lordsmygen Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 hei hvor for jeg kjøpt det utstyret?? Kan noen pleaz hjelpe meg å sette sammen et highend sett. +gi meg link til dette. Har lite peiling på vannkjøling Hadde vært evig takknemlig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå