Tha_Zaynt Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen som vet hvor man kan få tak i en Audioswitch evt. en RCA veksler som jeg kan bruke til å bytte mellom 3 forskjellige lydkilder? har nå en såkalt mediahub, der jeg kan veksle mellom headset'et mitt og høyttalerne, men ønsker en med tre utganger jeg kan bytte mellom slik at jeg også kan få lyd igjennom Tv'en min når jeg ser film. Mener å ha sett en på clas ohlson, men den var unødvendig klompete og stor. Jeg ønsker noe litt mer diskré. Kanske noe som denne Audioswitchen fra komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304051&cks=PLS bare med tre lydutganger... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kjøp deg en forsterker? Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 påenget var at det ikke skulle være så dyrt og ikke så avansert. Trenger ikke noe dyrt fancy utstyr med masse funksjoner, bare en enkel liten boks jeg kan bytte mellom høyttalerne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå