Gå til innhold

Smoke-innstillinger som gjør at man ikke ser smoke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klarer aldri å se gjennom smoke. Selvom jeg har på 16bit.

Hva er galt da egentlig?

5312399[/snapback]

Ingenting er galt, det er ikke meningen at du skal kunne se gjennom smoke.

5312430[/snapback]

Du må tenke noen ganger så er du ikke helt i smoken:)

Og da kan folk se deg! og noen er heldige som får kills i smokene!

Men jeg anbefaler ikke å fjerne den helt!

plutselig løper du så ser du en som camper mitt i brettet, du får pannik! Elller den klassiske, du ser en fiende og løper mot han du hører ''BOOM HEADSHOT'' så har du blitt drept av han fyren:)

Helt ærlig så gir jeg langt faen i om jeg bruker 16 eller 32bit til vanlig. Spiller ingen rolle om andre gjør det heller. Alle står helt fritt til å velge selv om de skal bruke 16 eller 32bit. INGEN tvinger dere til å bruke 32bit, for å klage over at "alle" andre bruker 16bit.

Står det derimot i reglene i den eventuelle konkurransen jeg deltar i, at man skal bruke 32bit, så gjør jeg det.

Hvorfor ikke like så gjerne laste ned cheats og whatnots mens dere driver på? "Hey, jeg kan se folk gjennom veggen, so what?"

Synes dette er en dårlig innstilling i dårlig sportslig ånd! Blir det samme som å si f.eks. "Hvorfor bruker ikke bare alle doping i fysiske sporter?! Så slipper de å whine på de andre som gjør det! Jeg gidder hvertfall ikke bli sprunget forbi av noen n00bs!"

Se det slik, blir spillet vanskeligere blir dere bedre... Jeg spiller selv med 32bit da jeg føler at det å bruke 16bit er dårlig gjort mot de jeg spiller mot. I compoer er det ikke lov med 16bits en gang, så hvorfor venne seg til det og så plutselig bli helt forvirra når du stirrer inni 32bits og alle terroristene springer forbi. Tviler på at noen her kommer langt i en compo uansett, så det er vel ikke så viktig....

Hvorfor ikke like så gjerne laste ned cheats og whatnots mens dere driver på? "Hey, jeg kan se folk gjennom veggen, so what?"

Synes dette er en dårlig innstilling i dårlig sportslig ånd! Blir det samme som å si f.eks. "Hvorfor bruker ikke bare alle doping i fysiske sporter?! Så slipper de å whine på de andre som gjør det! Jeg gidder hvertfall ikke bli sprunget forbi av noen n00bs!"

Se det slik, blir spillet vanskeligere blir dere bedre... Jeg spiller selv med 32bit da jeg føler at det å bruke 16bit er dårlig gjort mot de jeg spiller mot. I compoer er det ikke lov med 16bits en gang, så hvorfor venne seg til det og så plutselig bli helt forvirra når du stirrer inni 32bits og alle terroristene springer forbi. Tviler på at noen her kommer langt i en compo uansett, så det er vel ikke så viktig....

5329653[/snapback]

Hvorfor ikke spille med én hånd, slik at det blir enda vanskeligere? Å bruke 16 bit er som sagt som å stjele et par meter på et innkast; det gir sjelden en utslagsgivende fordel, og alle som har lyst, kan utnytte det uten at det får konsekvenser.

Og angående greia du nevner med å bli vant til 32 bit: Jeg har null problemer fra å stille meg mentalt fra 16 til 32 bit, så jeg bytter på etter humør (dog ekstremt sjelden jeg er i humør til 32 bit). Mulig du ikke hadde greid å venne deg til å bytte fra 16 til 32 bit, og da respekterer jeg at du bruker 32 bit, men litt søkt blir det jo, synes du ikke?

Daniel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...