Gå til innhold

Smoke-innstillinger som gjør at man ikke ser smoke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

jeg har sett noen som har innstillinger som gjør at man kan se gjennom smoke.

(Ikke 16-bit)

Noen som har?

5312143[/snapback]

Hvorfor vil du se gjennom smoke?

Personlig vil jeg kalle dette juks, rett og slett fordi du ber om en tweak som gir deg fordeler det ikke er ment du skal ha. :hmm:

Jeg hverken kan eller vil hjelpe deg med dette, og jeg tviler sterkt på at noen andre vil. Hvis du føler du trenger cheats vil jeg heller anbefale deg å bli bedre.

Det er en grunn til at smokegrenade er i kjøpemenyen, og det er faktisk en grunn til at den har ordet "smoke" i seg.

Neste spørsmålet blir vel om det finnes en måte å se gjennom flash? :dontgetit:

"Bruk av 16bit regnes også som "cheat" og er ikke tillatt!" - www.superserver.no

Er jo egentlig ikke rart at folk blir så god i CS når de tweaker det slik at alle ulemper ved spillet forsvinner.

Kan være meg som tuller her, men er ikke det meningen at det er slik en smoke grenade skal virker? Lage et teppe av røyk slik at du kan snike deg litt rundt i teppe uten å bli sett.

Lurer på om det også finnes en "tweak" slik at du får solbriller som gjør at du ikke blir flashet.

Er jo egentlig ikke rart at folk blir så god i CS når de tweaker det slik at alle ulemper ved spillet forsvinner.

Kan være meg som tuller her, men er ikke det meningen at det er slik en smoke grenade skal virker? Lage et teppe av røyk slik at du kan snike deg litt rundt i teppe uten å bli sett.

Lurer på om det også finnes en "tweak" slik at du får solbriller som gjør at du ikke blir flashet.

5314771[/snapback]

Deg om det. Når 90 % (mitt eget estimat - jeg driter i om du er uenig eller ikke) av alle CS-spillere bruker 16 bit, så har jeg ingen betenkeligheter med å bruke det, jeg også. Det er akkurat det samme som å stjele et par meter på et innkast, holde i trøya, drøye tiden osv i foppal; Det er egentlig ikke lov, alle gjør det likevel for å skaffe seg en liten fordel, og det er ingen negative konsekvenser.

Daniel :)

Fantastisk innstilling. "Alle andre gjør det så jeg gjør det også, selv om det strider imot reglene." Og jo, det har negative konsekvenser, hovedsakelig for oss som faktisk følger reglene. Vi bruker smokegrenade i god tro om at den faktisk gjør det den skal gjøre.

Fantastisk innstilling. "Alle andre gjør det så jeg gjør det også, selv om det strider imot reglene." Og jo, det har negative konsekvenser, hovedsakelig for oss som faktisk følger reglene. Vi bruker smokegrenade i god tro om at den faktisk gjør det den skal gjøre.

5317781[/snapback]

Ja, digg for meg, liksom. Du velger å ikke kunne se gjennom røykgranaten, hvilket gjør det enda enklere for meg å drepe deg. :)

Med 32 bit sitter du og irriterer deg grønn av alle 16 biterne som tar deg gjennom røyk, og med 16 bit sitter du og ler av alle n00bsa med 32 bit som du eier gjennom røyk. :)

5317781[/snapback]

Ja, digg for meg, liksom. Du velger å ikke kunne se gjennom røykgranaten, hvilket gjør det enda enklere for meg å drepe deg. :)

Med 32 bit sitter du og irriterer deg grønn av alle 16 biterne som tar deg gjennom røyk, og med 16 bit sitter du og ler av alle n00bsa med 32 bit som du eier gjennom røyk. :)

5318563[/snapback]

Den instillingen du har der ligner skummelt mye på en cheaters innstilling..

"Hah, se på de n00bene jeg eier gjennom veggene"

Tragisk at folk som deg skal ødelegge spillopplevelsen for så mange andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...