pcp160 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei. Er det noen som vet hvilken, altså hva filmen heter, der handlingen dreier seg om en fyr som våkner hver dag, også er det samme dagen som igår hver eneste dag. Så han blir etterhvert ganske god på å takle akkurat den dagen... Skulle gjerne vist navnet på den filmen, så hvis dette høres kjent ut for noen setter jeg pris på svar. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Groundhog Day Men vi har en egen sticky til slikt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=447094&st=150 Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Ahh Groundhog dag var det vet du. Takk for det Mr. Montana Skal sjekke ut denne delen av forum litt beder og poste rett neste gang. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Det finnes også en svensk film med samme plot, som er minst like god. Den heter "Naken", og handler om en mann som våkner naken i heisen hver dag. På nytt blir han hindret i å nå sitt eget bryllup, og får derfor en ny sjanse dagen etterpå, men naken i heisen. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Ok takker for det tipset også anth. Da skal jeg jammen sjekke ut den også. Det begynner vel å bli noen år siden, men jeg mener å huske at jeg syns den Groundhog day var veldig morsom, og plottet åpner jo for mange morsomme "vrier" egentlig, så har ikke noe i mot å prøve en svensk variant. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jepp, plottet er svinartig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå