Gullars Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei, For nokon år sidan lagde eg ei nettside, og hugsar ikkje brukarnamn/passord. Eg lurer rett og slett på om det finst ein måte å lasta ned dei ulike filene, utan å ha ftp-tilgang med brukarnamn/passord. Altså ein måte som kan lasta ned alle html og php-filer på området http://www.minweb.com/område/ Lenke til kommentar
veos Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Det tviler jeg nokså sterkt på. Men jeg sitter ikke inne med de dypeste kunnskapene, dessverre. Endret 19. desember 2005 av vegardostrem Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 om du siden hadde vært oppe, kunne du forsåvidt bare lagra den.. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 kva meiner du? problemet er at eg har lagt ut ei sånn "sida er mellombels stengt pga lite oppdatering"-melding, og eg hugsar ikkje adressa til alle dei ulike filene på serveren. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Nei da veit jeg ikke. Om du har mailen din registret der er det sikkert no sted det står "glemt passord? trykk her" Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 gammal mail med same passord... meinte å ha høyrt om eit program som kunne lasta ned heile nettstader, men då var det kanskje feil då... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå