pessimisten Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 har 3com router og får ikke til å åpne porter. det funka før, men nå gjør det ikke: når jeg trykker aply så forsvinner det som jeg har adda....hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Feil i nettleseren din? Prøv en annen.... Prøv å resette router, oppgradere firmware osv Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 har vert borti det problemet, bruk internet explorer til config av den Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Det er selvfølgelig ikke de samme portnummerene du prøver og legge til som allerede står der? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Feil i nettleseren din?Prøv en annen.... Prøv å resette router, oppgradere firmware osv 5311973[/snapback] feil med netleser....takker for fremtidige problemer: firefox funka ikke, opera gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå