Gå til innhold

Geforse 3 eller Geforse 4

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg går for GeForce4 Ti4200 enten 64mb eller 128mb. 64mb kortet er på tilbud hos komplett.no til bare 1250,- kr !!! mens 128mb kortet er 2100,- kr... vet ikke ass. Hvis prisen er ikke viktig for deg så kan du god skaffe deg en GeForce 4 Ti4600.... litt dyr da.

sjekk prisguiden for den billigste.

Lenke til kommentar

GF4 ti4200 er et bedre kort enn GF3 ti500! Jeg har selv GF3 ti200 og det fungerer fint til de nyeste spilla enda. Så hvis du har et godt tilbud på GF3 ti500 så kjøp! GF4 ti4200 er jo et raskere og mere framtidsrettet kort og forholdsvis billig! Nå som det kommer titler som det nye Doom og Ureal T.2003 så ville jeg ha gått for et GF4 kort....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-05 12:59, chil skrev:

Hva er kraftigst når man tenker Spill samenheng? Geforse 3ti500 eller Geforse 4ti200??(eventuelt geforse 4 ti400) takker for svar

ville godt for geforce4 ti4200 om du skal spille mye..

en ting til, hva er "geforse 4ti200"? det heter "GeForce4 Ti4200"... :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-05 14:56, Bisarre skrev:

GF3TiXXX iforhold til GF4TiXXXX er ikke noe å satse på. GF4 har funksjoner som ikke GF3 har. Funksjoner som øker grafikkvaliteten. Selv om et GF3 kort klarer å holde bra refresh-rate, så gjør GF4 det og litt til, med bedre bilde.

Tilogmed mitt gamle ATI Mach 64, 2MB PCI skjermkort klarer å holde bra refreshrate :smile: Jeg skjønner at du mener frame rate. Bare tuller litt :smile:

Og ja, det er sant at Geforce4 kortene har bedre bildekvalitet enn Geforce3 serien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...