NiceViolence Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Må vel slenge meg på bølgen som stemmer på "The Dance of Eternity" jeg og Går ikke an å ikke la seg imponere av hva gutta i DT finner på. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Øystein sundes versjon av fanitullen Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Lenny - SRV & DT Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) opeth - ending credits den er konge uansett: atom heart mother suite er ein bra eg kommer på i farten EDIT: ser foresten at eg har nevnt ending credits skjølv tideligare i tråden EDIT 2: eit par gode stemage låter: metal prime - intro/menu theme, kraid's theme, phendrana drifts. Dei som ikkje har høyrt på stemage før, bør sjekke ut desse sangene Endret 8. desember 2007 av xersess Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Cliffs of Dover syns jeg også er veldig bra:) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Metallica-Orion, det er en så sykt fantastisk sang.. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Mine favoritter: Joe Satriani - Friends Dream Theater - Hell's kitchen Metallica - Orion Iron Maiden - Transylvania Korpiklaani - Pellonpekko Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Led Zeppelin - Bron-Yr-Aur <3 Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Metallica - Orion.. Uten tvil Lenke til kommentar
noodles Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 uansett: atom heart mother suite er ein bra eg kommer på i farten Heilt einig, sjølv om eg ikkje er så stor fan av delar av Funky Dung og Mind Your Troats, Please. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Love You - Sondre Lerche Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg ville kanskje sagt: The Dance of Eternity - Dream Theater Stream of Conciousness - Dream Theater Crimson Tide/Deep Blue Sea - Nightwish Og det er enda flere jeg veit jeg har hørt, men som jeg ikke husker. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Synes denne er nydelig Endret 3. februar 2008 av marfant Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Øystein sundes versjon av fanitullen Enig. Nydelig felegnikking. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Gitar: Van Halen - Eruption John Petrucci - Glasgow Kiss Dream Theather - Overture 1928 Synth: Jan Hammer - Crockett's Theme Jean Michel Jarre - Oxygen 4 Klassisk: Pachelbel - Canon Mozart - Måneskinnsonaten Spill: Final Fantasy låter komponert av Nobuo Uematsu Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Akira Yamaoka - Promise (fra soundtracket til Silent Hill 2) Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Metallica - Orion Metallica - To Live Is To Die Metallica - Call Of Ktulu Dream Theater - Stream Of Consciousness In Flames - Man Made God Endret 8. februar 2008 av Kjekssmulen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Explosions in the Sky - The Birth and Death of the Day og Mogwai - Friend of the Night Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Änglagård - Jordrök Slask. Caspian - Some Are White Light. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå