Erlendz Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Pelican - Red Ran Amber stiller sterkt hos meg. 5313687[/snapback] Pelican er bra ja! Vil trekke fram deres "Last Day Of Winter." Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Tilfeldig rekkefølge... Metallica - The Call of the Ktulu Metallica - Orion Dream Theater - The Dance of Eternity Dream Theater - Erotomania <3 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Joe Satriani - (Top Gun Theme) The Shadows - FBI The Shadows - apache The Shadows - guitar boogie Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Phantom of the opera instrumental versjon, den er ganske kul faktisk Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Nå har jeg ikke hørt så veldig mange, men første gang jeg hørte Dimmu Borgir - Perfection or Vanity så falt jeg helt pladask, derfor nominerer jeg den Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Oj! Jeg glemte å nevne Interstellar Overdrive fra Live in London '66 '67. Videoen kom nettopp ut på DVD, og der får vi se dem stå og spille på syreklubben Ufo. En gjeng ungdommer garantert på syre, står og hopper opp og ned mens Rick Wright drar noen ganske heftige toner over orgelet og Syd Barrett følger opp på elgitar. Vi snakker skikkelig tung, psykedelisk og intens musikk fra det eller så glade sekstitallet. Et anonymt og hardt Pink Floyd (eller The Pink Floyd som de het den gang), som viser et ukjent ansikt i forhold til det de er allment kjent for. Syd Barrett på gitar, Techniques Studio London, 12. januar 1967 Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 I tilfeldig rekkefølge: Steve Vai - Beethoven's 5th Metallica - The Call of the Ktulu Metallica - The Ecstasy Of Gold Tom Waits - Closing Time Joe Satriani - Top Gun Theme Joe Satriani - Surfing With The Alien Joe Satriani & Enigma - Dolphin's Tears Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Pink Floyd - One Of These Days Edvard Grieg - Dovregubbens Hall Dream Theater - Erotomania Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) (dobbelsadasasddaasdadaad) Endret 21. desember 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Edvard Grieg - Dovregubbens Hall 5318523[/snapback] Det skulle være el-gitarer med. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Steve Vai - For the love of god ja takk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Edvard Grieg - Dovregubbens Hall 5318523[/snapback] Det skulle være el-gitarer med. 5318674[/snapback] Den orginale er jo knalltøff... men ja... jeg ar SÅ MANGE GANGER sett("hørt) for meg hvordan den sangen ville vært med elgitar. Sangen er jo HEAVY! Apocalyptica har forresten en råtøff versjon av den. Bandet spiller kanksje ikke elgitar, men de "røffe" cellone deres mer svært overbevisende. (De bruker den engelsk tittelen som er "The Hall of the Montain King") Endret 21. desember 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Edvard Grieg - Dovregubbens Hall 5318523[/snapback] Det skulle være el-gitarer med. 5318674[/snapback] Den orginale er jo knalltøff... men ja... jeg ar SÅ MANGE GANGER sett("hørt) for meg hvordan den sangen ville vært med elgitar. Sangen er jo HEAVY! 5319117[/snapback] Da får du spille den inn med el-gitarer da, vettu. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Dream Theater- Acid rain Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ja, den er jo dritknall! Men det er vel ikke DT som speller den? Det er vel prosjektet til noen av medlemmene: "Liquid Tension Experiment" Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Edvard Grieg - Dovregubbens Hall 5318523[/snapback] Det skulle være el-gitarer med. 5318674[/snapback] Den orginale er jo knalltøff... men ja... jeg ar SÅ MANGE GANGER sett("hørt) for meg hvordan den sangen ville vært med elgitar. Sangen er jo HEAVY! Apocalyptica har forresten en råtøff versjon av den. Bandet spiller kanksje ikke elgitar, men de "røffe" cellone deres mer svært overbevisende. (De bruker den engelsk tittelen som er "The Hall of the Montain King") 5319117[/snapback] Sjekk ut Rainbow - Hall of the Mountain King. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Dream Theater - Dance of eternity. Har fortsatt ikke funnet noe som overgår den. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Metallica - The Call of the Ktulu Metallica - Orion In Flames - December Flower (kanskje ikke den "beste", men en skikkelig go'sang hehe) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Seigmen - Monument (okei, han hvisker noe på slutten der, men jeg regner låta som instrumental for dèt) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Bach - Air Liszt - La Campanella Mozart - No. 40 in G Minor- I. Molto Allegro Sæverud - Kjempeviseslåtten Vivaldi - The Four Seasons (alle) Grieg - Solveigs Sang Mads Eriksen - Bryllupsdag på Trollhaugen (var noen som nevnte Grieg på el-gitar....) Arno Bornkamp - Chanson Pour Ma Mie The Allman Brothers Band - Jessica Endret 22. desember 2005 av HenHau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå