dimdal Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ja, se topic. Grunnen til at jeg lurer er at jeg har lyst å kjøpe ny maskin, ikke nødvendigvis en DDR2 maskin, men noe som ligger rundt 10-12 000 kr. Jeg lurer derfor på om det blir billigere å kjøpe dagens utstyr, altså AMD 64 CPUer og s939 Hovedkort, når DDR2-støtten kommer? Lønner det seg veldig for meg å vente, eller kjøpe maskin nå? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 DDR2 vil ikke gi noen umiddelbar ytelsesforbedring. Det sies at i begynnelsen vil prosessorene kjøre på forholdsvis lav frekvens på minnet. Dessuten så vil det ta en god stund før hovedkort og prosessorer er tilgjengelige i butikkhyllene til akseptable priser. Så jeg ville kjøpt s939 i dag. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 joda du kan godt bli sittende på gjerdet og vente.. i to-tre år liksom... tuller. kjøp i dag.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ja det er mange som tenker på den måten at de skal hele tiden vente på det som kommer snart. Da får de vente en god stund, siden utviklingen ikke ser ut til å stoppe helt ennå. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Okey, takk for svar Da kjøper jeg nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå