JonnyHZ Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Mulig dette ikke er passende sted,men alikevel.Leier for tiden webhotell hos firmaet Awebhotell.Det har vært mye surr med nedetid og greier p.g.a. flytting av server-parken fra U.S.A. til Sverige (sept/okt 2005).Har etter den tid gått greit,men den siste uken er verken Awebhotell sine nettsider eller mine egne for den saks skyld vært mulig å få frem.Noen andre her som leier plass hos Awebhotell og som har en annen mulighet for å kunne få tak i Awebhotell på utenom support? Dette er forferdelig bittert da man har lagt ned en del jobb i dette her. Lenke til kommentar
bas Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Ikke at det er til mye hjelp eller trøst, men jeg er sjeleglad for at jeg gav opp hele firmaet sist gang det bare var surr.Har tydeligvis ikke blitt noe bedre.I DENNE tråden er det alltid liv når noe er galt med awebhotel, ser også det er livlig diskusjon der igjen, kanskje du kan få noe vettug info av andre der. Endret 19. desember 2005 av bas Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Ikke at det er til mye hjelp eller trøst, men jeg er sjeleglad for at jeg gav opp hele firmaet sist gang det bare var surr.Har tydeligvis ikke blitt noe bedre.I DENNE tråden er det alltid liv når noe er galt med awebhotel, ser også det er livlig diskusjon der igjen, kanskje du kan få noe vettug info av andre der. 5312196[/snapback] Takk for linken.Den satte saken i et annet lys (et enda dårligere lys). Kan ikke fatte at noen gidder å drive på slik som de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå