Disippel i lære Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 EG flytta heile pc-en min ein dag, og da eg skulle koble opp att kom det ein freselyd fra flaskjermen min, etter det har den ikkje starta. Er det nokon som veit kva dette kan vere, og eventuelt krleis ein kan reparere dette? Svar trengs......... (var dettte riktig forum??) Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 du burde postet et annet sted, og det finnes nok noen steder det kan repareres, men det kan fort bli like dyrt som en ny skjerm Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Det kan være at strømkabelen har fallt ut. Det skjer ofte på skolen der jeg går. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 den er inne, så det er ikkje det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 den er inne, så det er ikkje det. 5315100[/snapback] Har du prøvd en annen skjermkabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå