Abnorm Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hvor får jeg kjøpt: ASUS P5WDG2-WS Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Netshop har i alle fall P5WD2 PREMIUM. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Netshop har i alle fall P5WD2 PREMIUM. 5312461[/snapback] P5WD2 PREMIUM finner jeg flere steder, men det er en eldre utgave. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kortet er enda ikke kommet på markedet, Jeg tror ikke kortet kommer i butikkene her før i januar en gang... Jeg tror også at det kommer til å bli dyrt! ganske nært 3000... Asus har foresten lansert enda ett 975x hovedkort.. P5WD2-E Premium http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2...981&modelmenu=1 tror nesten ikke noen av 975x kortene kommer så veldig fort... innen noen uker karnsje... Selv har jeg droppet ventingen og gikk for 955x kortet... Du får vel bare vente å se... Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Kortet er enda ikke kommet på markedet, Jeg tror ikke kortet kommer i butikkene her før i januar en gang... Jeg tror også at det kommer til å bli dyrt! ganske nært 3000... Asus har foresten lansert enda ett 975x hovedkort.. P5WD2-E Premium http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2...981&modelmenu=1 tror nesten ikke noen av 975x kortene kommer så veldig fort... innen noen uker karnsje... Selv har jeg droppet ventingen og gikk for 955x kortet... Du får vel bare vente å se... 5313773[/snapback] Hmmm! Takk for hjelpen. Januar kanskje? det kan jeg vente på, men kanskje jeg heller skulle gå for det P5WD2-E Premium du nevnte... Hva er den største forskjellen? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Noen release dato på ASUS P5WDG2-WS ? Må jeg velge mellom: 2x PCI-E eller 1xPCI-E og 1xPCI-X Endret 4. januar 2006 av frecjoha Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Noen release dato på ASUS P5WDG2-WS ? Må jeg velge mellom: 2x PCI-E eller 1xPCI-E og 1xPCI-X 5380779[/snapback] Kortene er lansert, bare ikke kommet i butikkene... litt "paper" launch... Komplett har en ubekreftet dato satt til 1.februar... så kortene kan vel komme når som helst... På det ws kortet har du både 2xPci-E og 2xPci-x det ville jo bare være dumt om ikke alle kortplassene kunne brukes samtidig Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Poster her med et lite håp om at vi kan finne hva som er forskjellen på disse to HK'ene. * Begge har 975i brikkesettet? * WS= WorkStation (hva nå det betyr i denne sammenhengen)? * WS har en 8 faset strømforsyning, men 'E' kun har en 4 faset (ser slik ut på bildene)? * Hvem av de støtter kommende 'Conroe'? (må innrømmet at 8 faset 'powerplant' høres fett ut) Jepp, dette lurer jeg på mvh r.- Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Poster her med et lite håp om at vi kan finne hva som er forskjellen på disse to HK'ene. * Begge har 975i brikkesettet? * WS= WorkStation (hva nå det betyr i denne sammenhengen)? * WS har en 8 faset strømforsyning, men 'E' kun har en 4 faset (ser slik ut på bildene)? * Hvem av de støtter kommende 'Conroe'? (må innrømmet at 8 faset 'powerplant' høres fett ut) Jepp, dette lurer jeg på mvh r.- 5390291[/snapback] P5WDG2-E Premium og P5WDG2-WS er begge basert på 975x, Ws utgaven er utstyrt med 8fase power og 2pci-x, mens det andre ganske enkelt er en ny utgave av 955x kortet P5WDG2 Premium.. Kraftigere pwm kretser skal gi bedre stabilitet og lavere pwm tempraturer, med tanke på at de nye 65nm prosessorene trekker mindre strøm er jeg usikker på om 8fase er nødvendig.. men men... høres tøft ut... Anngående 975x og conroe er det litt vanskelig å si.. det er ingen som kan/vil bekrefte dette med sikkerhet. men jeg tror 975x støtter conroe.. også flere av personer som er på diverse forum som "bekrefter" støtten.. bla wictor wang på XS sier at hans intel 975x kort støtter conroe.. dette er en god indikasjon på at det faktisk kan stemme... vel vi får se frem mot sommeren... Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dette stemmer med hva jeg har lest meg til også, thx Npvk_x. Blir ikke noe kjøp for det ligger noen tester på hk uansett. mvh r.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå