Ed Hunter Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Haha for ein type! Julebrus er jo pensum når jula begynner, kjøper alltid inn litt ekstra. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 De som ikke får det til å virke, åpne linken i IE, og så trykk i menyen til høyre, funket i alle fall her da. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 synes det først lignet på Bård Tufte x] Jeg også trodde det var tull.. (er det det han heter forresten ? ;P han som har vært med i Team antonsen, tre brødre som ikke er brødre osv..) 5319267[/snapback] Ja, minna om Bård Tufte når Harald Eia fikk han klippet som prins Valiant. Var vel i Ut i vår hage Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 hehe artig han ja:P tror nok aass julebrus kommer til å selge litt mer nå har ikke smakt aass men av de jeg har smakt så liker jeg arendals julebrus og sørlandsjulebrus best Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Aass sin er en del bedre, så jeg skjønner fyren godt Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Skjønner ikke helt hvorfor noen av dere bare må peke på og le av denne mannen. Ja, han er spesiell, men det er da vel bare alright med folk som skiller seg ut fra den store mengden? At noen kaller mannen gal er også litt merkelig, i og med at det finnes mange folk her i landet som drikker mer enn 2liter Cola om dagen... Synes det virker fornuftig jeg, å kjøpe så mye julebrus når han vet at han drikker 2liter om dagen. Vet selv hvor kjipt det er å gå rundt i huset å ha noia fordi man ikke har juice for eksempel. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Skjønner ikke helt hvorfor noen av dere bare må peke på og le av denne mannen. 5328834[/snapback] Jeg må si jeg skjønner godt hvorfor folk ler av mannen,. Men vi ler da av mye verre ting enn han her i verden. Lenke til kommentar
SSS Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tror denne reportasjen har gjort det slik at Aass har solgt ut alt av julebrus de hadde. De har ikke julebrus noen steder. Bare et par butikker har den brune julebrusen som han mannen snakket negativt om. Fikk heldigvis tak i noen liter Ringnes julebrus idag Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 den råeste hårsveisen og jakka. Ever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Hvor lenge kan man overleve på å drikke julebrus egentlig? Det kan ikke være bra for kroppen med alt det sukkeret. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 "Også var jeg innom en sånn der en byggvarebutikk, vettu. Sånn lignende byggmakker vettu. Og der står'e tre fire karer bak disken, vettu, og sier "ere ikke'n julebruskongen" vettu. Og 2 minutter senere så er jeg innom en bensinstasjon for å fylle bensin vettu, og der står'e to stykker bak kassa og sier "ere ikke'n julebruskongen" sier dem vettu." That guy cracks me up Drammen for the win! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Han ligger vel i fare for å få diabetes? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) VETTU det var det jeg la merke til også vettu ;P Endret 24. desember 2005 av espennyh Lenke til kommentar
synsing Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 "Overhodet ikke i det hele tatt!" "Terningkast?" ".........EEEEN! Garrantert!" Herlige sitater Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 2 liter brus om dagen kan en person fint leve med i mange år uten at det gir noen som helst skade. Andre kan godt få problemer med det, noen ikke. Spørsmålet blir heller hvor mye søtt spiser han/drikker han ellers i tillegg til de 2 literene brus. Jeg er sikker på at jeg drikker selv nærmere en liter i snitt per dag. Og det har jeg gjort i 10 år snart. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Det er jo ikke pent å disse ham, men han er jo vittig, og som firstperson sa: "Overhodet ikke i det hele tatt!" "Terningkast?" ".........EEEEN! Garrantert!" Herlige sitater inv_biggrin.gif Lenke til kommentar
spyro Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 [quote=GrandMa,19/12-2005 : 23:54----------------------11841124823713 Content-Disposition: form-data; name="FILE_UPLOAD"; filename="" Content-Type: application/octet-stream Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 får bare meldingen "beklager teknisk feil" Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 De som ikke får det til å virke, åpne linken i IE, og så trykk i menyen til høyre, funket i alle fall her da. Virker utmerket i Opera også. De som ikke finner det ved første øyekast (jeg gjorde det ikke), så heter innslaget "møt Julebruskongen" og er datert 19.12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå