Gå til innhold

Gla i julebrus?

runela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes det først lignet på Bård Tufte x]

Jeg også trodde det var tull..

(er det det han heter forresten ? ;P han som har vært med i Team antonsen, tre brødre som ikke er brødre osv..)

5319267[/snapback]

Ja, minna om Bård Tufte når Harald Eia fikk han klippet som prins Valiant.

Var vel i Ut i vår hage

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

hehe artig han ja:P tror nok aass julebrus kommer til å selge litt mer nå :p

har ikke smakt aass men av de jeg har smakt så liker jeg arendals julebrus og sørlandsjulebrus best

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor noen av dere bare må peke på og le av denne mannen.

Ja, han er spesiell, men det er da vel bare alright med folk som skiller seg ut fra den store mengden?

At noen kaller mannen gal er også litt merkelig, i og med at det finnes mange folk her i landet som drikker mer enn 2liter Cola om dagen...

Synes det virker fornuftig jeg, å kjøpe så mye julebrus når han vet at han drikker 2liter om dagen.

Vet selv hvor kjipt det er å gå rundt i huset å ha noia fordi man ikke har juice for eksempel.

Lenke til kommentar

Tror denne reportasjen har gjort det slik at Aass har solgt ut alt av julebrus de hadde. De har ikke julebrus noen steder. Bare et par butikker har den brune julebrusen som han mannen snakket negativt om. Fikk heldigvis tak i noen liter Ringnes julebrus idag :D

Lenke til kommentar

"Også var jeg innom en sånn der en byggvarebutikk, vettu. Sånn lignende byggmakker vettu. Og der står'e tre fire karer bak disken, vettu, og sier "ere ikke'n julebruskongen" vettu. Og 2 minutter senere så er jeg innom en bensinstasjon for å fylle bensin vettu, og der står'e to stykker bak kassa og sier "ere ikke'n julebruskongen" sier dem vettu."

That guy cracks me up :) Drammen for the win!

Lenke til kommentar

2 liter brus om dagen kan en person fint leve med i mange år uten at det gir noen som helst skade. Andre kan godt få problemer med det, noen ikke. Spørsmålet blir heller hvor mye søtt spiser han/drikker han ellers i tillegg til de 2 literene brus. Jeg er sikker på at jeg drikker selv nærmere en liter i snitt per dag. Og det har jeg gjort i 10 år snart.

Lenke til kommentar
De som ikke får det til å virke, åpne linken i IE, og så trykk i menyen til høyre, funket i alle fall her da. :)

Virker utmerket i Opera også.

De som ikke finner det ved første øyekast (jeg gjorde det ikke), så heter innslaget "møt Julebruskongen" og er datert 19.12

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...