jococsity Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg skal koble min bærbare en, (MPX KN1) til TVen. Noen som kan forklare meg steg for steg hvordan jeg gjør dette? Har gjort det før, men det var en stasjonær PC. Jeg skal koble den til ved hjelp av en S-Video kabel til TVen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 du gjør det jo på akkurat samme måte med en laptop?! Lenke til kommentar
jococsity Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Er en stund siden jeg gjorde det med den stasjonære. Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. Men tror at jeg måtte stille på noën instillinger for skjermkortet, tror jeg måtte velge at jeg skulle koble til tv eller noe.. , jeg får det iallefall ikke til. Inegen som kan forklare ?? Lenke til kommentar
jococsity Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Fikk det til, er bare jeg som ikke så ordentlig etter på instillingene på skjerkort driverene Var enklere enn enklest når jeg først oppdaget dette.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå