Mick444 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei, har fått et leit problem med pcen i det siste, den restarter seg eller henger seg når jeg spiller spill. Som oftest så går det bare noen minutter eller under det før spillet henger seg opp eller pcen restarter. Har prøvd to forskjellige skjermkort hvor jeg er rimlig sikker på at iallefal en funker, så tror ikke at det skjermkortet. Har også reinstallert windows, med og uten SP2, også sjekket om rammen han vært ødelagt, men det har den ikke vært. Lurt på om det hadde vært harddisk eller hovedkort som har vært problemet, men skjer nesten aldri noen tull utenom når jeg spiller. Noen som har noen tips eller løsninger ? Tar imot alle forslag med takk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Prøv en annen harddisk og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) har noe av samme problem se her så går det ann å teste å innstalere på den andre disken da? Endret 23. desember 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 vis du har overklokka prosseroen så e nok det som e feil,hadde samme problem og klokka ned prossesroen og da slutta den å restarte og fryse:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå