kjers Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Får snart en god 15" LCD som jeg ønsker å nytte i et Dual Monitor oppsett. Har et Club 3D RAdeon 7200 kort med DVI og CRT utgang som jeg lurer på om jeg kan nytte. Dersom det ikke funker, hvilket kort kan anbefales. SKjermene er 15" og 17" EIZO med CRT og DVI innganger. Bruker maskinen mest til foto og film, spiller ikke. Cherz Endret 19. desember 2005 av kjers Lenke til kommentar
kjers Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Beklager, men feil med diskusjon.no førte til en lei dobbeltposting, den andre posten har jeg har ukjent årsak ikke tilgang til å redigere... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Så lenge du har kabler til å koble til skjermene i de forskjellige portene, så ser jeg ingen grunn til at dual-view ikke skulle fungere med nåværende oppsett Lenke til kommentar
Delphi Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 med forbehold om at jeg ikke vet noe om skjermkortet ditt kan jeg ikke se noe i veien for at du skal kunne kjøre dual monitor-oppsett såfremt du har drivere osv i orden - Delphi Lenke til kommentar
kjers Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Det høres bra ut, da er det bare å vente på skjermen... Cherz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå