Gå til innhold

Hvilket 7800gtx kort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ta det billigste! Evt. om det er et som har bundle du har lyst på eller spesiell kjøleløsning som gir mindre støy eller rom for klokking.

5312131[/snapback]

Jepp :thumbup:

Jeg tok asus for kvalitet , kjøleløsning og lite støy.

Men skal bytte til XFX når 512 versionen kommer ut igjen :)

Lenke til kommentar
Jepp det er det .

Jeg har at Asus kort som bråker ikke i det hele tatt , men den yter ikke så bra heller...

5311749[/snapback]

Yter ikke så bra heller? Det yter vel på lik linje som alle GTXer.. Men sant, kanskje marginalt dårligere enn de litt høyere klokkede XFXene.

OT: Hva får man i 3DMark05 med 4400+, 2GB OZC, A8N32 og ASUS/XFX GTX?

Lenke til kommentar

Gainward sitt kort er fettbra :D (Gainward 7800GTX XP GS) får 8316 i 3dmark 05 med amd athlon 64 3500+, 2 GB OCZ platinum ed. og WD raptor

så vil ABSOLUTT anbefale Gainward ;) lite viftebråk, yter høyt, tåler litt klokking :)

Endret av AkselJ
Lenke til kommentar
Jepp det er det .

Jeg har at Asus kort som bråker ikke i det hele tatt , men den yter ikke så bra heller...

5311749[/snapback]

Yter ikke så bra heller? Det yter vel på lik linje som alle GTXer.. Men sant, kanskje marginalt dårligere enn de litt høyere klokkede XFXene.

5312293[/snapback]

Mitt system hadde ca 7600 3DMark05 i non-OC'ed tilstand. Regner med at OCZ RAM plus A8N32 kortet er en del bedre, samt om du velger XFX er det også fabrikk-klokket.

Så om du havner oppmot 8500 non-OC ville jeg ikke vært overrasket.

Lenke til kommentar
Jepp det er det .

5311749[/snapback]

5312293[/snapback]

Mitt system hadde ca 7600 3DMark05 i non-OC'ed tilstand. Regner med at OCZ RAM plus A8N32 kortet er en del bedre, samt om du velger XFX er det også fabrikk-klokket.

Så om du havner oppmot 8500 non-OC ville jeg ikke vært overrasket.

5314785[/snapback]

Jeg får rundt 7690 og det vet jeg er klokkehastigheten på mitt skjermkort som er litt flaskhals :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...