TST Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 I februar er det klart for en ny runde TOCA Race Driver, men allerede i dag kan du få forsmak på hva vi har i vente i form av en ny demo. Les mer Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Digg Noen som har prøvd demoen og vil fortelle hva de syns Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Er på vei ned og skal prøves Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kan ikke si jeg var imponert over den forrige demoen. Var jo værre en NFSU. I NFSU måtte du i det minste slippe gassen en gang i blant, men her kan du jo møkke gjennom de værste hårnålsvinga i nesten 80-90 KM/H. Latterlige greier. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kan ikke si jeg var imponert over den forrige demoen. Var jo værre en NFSU. I NFSU måtte du i det minste slippe gassen en gang i blant, men her kan du jo møkke gjennom de værste hårnålsvinga i nesten 80-90 KM/H. Latterlige greier. 5311806[/snapback] Nå er jo verken NFS eller Toca Race Driver ment å være simultatorer. Heller arkedespill. Vil heller spille et spill hvor man ikke trenger å bremse(Nfs) enn et utrolig vrient simultorspill(GTR) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Sa ikke at de skulle være 100% realistiske heller, men jeg syns da de i det minste at bila skal oppføre seg ordentlig, ikke oppføre seg som om de går på skinner. mulig det bare er jeg som er blitt litt botskjemt med LFS Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kan ikke si jeg var imponert over den forrige demoen. Var jo værre en NFSU. I NFSU måtte du i det minste slippe gassen en gang i blant, men her kan du jo møkke gjennom de værste hårnålsvinga i nesten 80-90 KM/H. Latterlige greier. 5311806[/snapback] Nå er jo verken NFS eller Toca Race Driver ment å være simultatorer. Heller arkedespill. Vil heller spille et spill hvor man ikke trenger å bremse(Nfs) enn et utrolig vrient simultorspill(GTR) 5312228[/snapback] Hva har skjedd? Mener bestemt å huske at Toca 2 var simulator. Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Dette var ein del betre enn Honda 2006 demoen som kom ut først. Eg likte denne nye mykje betre, og det var ein (arcadeprega)fryd å køyre bilane. Kanskje litt vel arcade, men det går sikkert å stille når fullversjonen kjem. Eg har prøvd meg på GTR i det siste, men har ikkje rattet med meg heim til jul. Ivertfall gav denne demoen meg meir køyreglede. Kjem nok til å endre seg når eg får lært meg GTR! Men, har trua på Toca. Endret 19. desember 2005 av lavoll Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Å inn i heite helvete. detta var elendige greier. "The utimate Racing Simulator" my ass! skal detta liksom være en simulator? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 De kunne iallfall ha lagd noe som funka med X2 uten å måtte disable en CPU på prosessen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg