couch Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Finnes det butikker som selger dette kameraet? Skulle gjerne sett på det, og prøvd det før jeg kjøper. Ser også at noen har kjøpt kameraet for 3195kr vs. 3350 i billigste nettbutikk. Takker for all hjelp Endret 20. desember 2005 av couch Lenke til kommentar
skille Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Desverre.. Er på utkikk etter det samme kameraet. Ringte FotoVideo i Trondheim i dag og spurte på det men de fikk det ikke inn før på nyåret tidligst mente han... Du får si ifra om du kommer over det...... -Trond Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Det finnes på lager på enkelte butikker, men kan ikke si hvor (snikreklame). Så du behøver ikke gi opp enda. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 *tafse tafse på R3'en min* Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Lømorks foto selger det, men om de har det på lager vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Det finnes på lager på enkelte butikker, men kan ikke si hvor (snikreklame). Så du behøver ikke gi opp enda. 5313539[/snapback] Kan det være at Fotohuset har det på lager kanskje? Lenke til kommentar
Wir-War Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Får mitt i morgen. Bestilte hos MPX, men de er tomme nå. Skal bli spennende å prøve dette kameraet Lenke til kommentar
skille Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Mitt ble sendt til posten av Netshop i går, så regner med å ha det i mårra. De har dog fremdeles ubekreftet ut på nyåret en gang, så er vel bare å vente... -Trond Lenke til kommentar
sarom Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hvorfor handle i dyre nettbutiker når FotoHuset i Oslo selger det billigere. De sender også i posten. Lenke til kommentar
skille Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Sikkert fordi man ikke visste om det...? Anyway, jeg fikk nettopp mitt i posten. Ligger på lading nå -Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå