miXer Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen som vet hvor det er lettest for meg å kjøpe et komplett sett med vannslanger til min bil, en VW Jetta 85 Gti? Bor i Horten/Tønsberg området, noen greie butikker rundt her? Hvor mye ca koster et nytt slikt sett? Har ikke overflod av pææng for tida Lenke til kommentar
spitz Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen som vet hvor det er lettest for meg å kjøpe et komplett sett med vannslanger til min bil, en VW Jetta 85 Gti? Bor i Horten/Tønsberg området, noen greie butikker rundt her? Hvor mye ca koster et nytt slikt sett? Har ikke overflod av pææng for tida 5311066[/snapback] Hva med hos Møller? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Ja. Jo, Møller er jo nokså dyrt da. Men et vannslange sett er kanskje ikke så dyrt i det hele tatt? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ja. Jo, Møller er jo nokså dyrt da. Men et vannslange sett er kanskje ikke så dyrt i det hele tatt? 5311336[/snapback] Kan ikke tenke meg at det koster mange kronene, jeg ville ihvertfall ringt dem og hørt. Aner ikke om Møller kjører samme greiene som f.eks. Bertel O. Steen, som i tillegg til originaldeler også fører uoriginale som er omtrent halvparten så billige, under filosofien "skal noen først ha uoriginale deler er det uansett bedre at de handler dem hos oss". Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 kommer ann på om det er spesial slanger. Til min bil kjøpte jeg ny slange som går fra vannpumpen til radiatoren. Den kom med en t kobling på og en slange som går opp til ekspansjonstanken. Den kostet 700 kr. En slange som man MÅ ha orginal. Men alle andre slanger som ikke er noe spesiell kan man lett kjøpe hos en grosist eller no. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Er ingen spesielle slanger her. Heller ingen slanger med t kobling. Skal ringe til møller å høre, men er på utkikk etter det billigste. Skal ikke ha denne bilen så lenge. Lenke til kommentar
ekm Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Har bytta 2 slanger på min 86 Jetta det siste året og de har kostet 300-400 kr pr stk hos Møller (orginale) hadde tenkt å bytte resten av slangene også, men det er relativt mange slanger så kommer du over noen varp så si ifra. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 ringte møller akkurat, å rett før jeg pælma telefonen i veggen når jeg hørte det. alle nye slangene til sammen kommer på grovt regna en 16-1700 spenn... kommer ihvertfall IKKE til å kjøpe de der! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg nekter og tro at det skal være så dyrt... Prøv og ring noen andre Lenke til kommentar
miXer Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Det er tydeligvis dyrt med vannslanger, men makan da. For den prisen der skal de være av gull, og bør få med en privat stripper!! Skal ringe noen andre ja. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Må slangene være helt nye? Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Sjekk med noen som leverer sånt da? TESS eller no andre slangefolk? Vet at de har en del slanger på mekonomen også. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 er jo ikke noe værre enn å stikke til nærmeste hugger.. vedder fingern min at de har en Golf eller jetta stående... der kan du få billige slanger som holder "lenge" nok! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Var det jeg og trodde, få tak i brukte slanger du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå