Folo Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 jeg kjøpte for en stund siden et Daytona GF3 ti200 128mb helt frem til nå så har jeg gledet med til å koble til tv en, men det går liksom ikke å "skru" på tv utganneng noen plass. eller er det veldig godt gjemt? under settings og vist jeg husker helt riktig, hvor man kan velge er det ingen mulighet for å trykke på tv out. den er liksom skravert. har forøvrig relativt nye drivere har ikke sjekket om det har kommet noen nye , men det skal jo funke for det! noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
warmaster Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Har du koblet til TV-out da? Dersom jeg ike husker helt feil så blir den "greyed-out" dersom det ikke er koblet til noe TV. Lenke til kommentar
connect Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 prøv å koble fra skjermen, og koble til bare tv.. om kortet er som det skal, skal da bildet komme opp på tv skjermen... give it a try... Og... last ned drivere... Prøv med drivere fra daytona, eller whoever som har satt sammen kortet... Eller prøv med drivere fra nVidia... (det var er geforce kort ikke sant?) Lenke til kommentar
Folo Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 ja, har koblet til tv, men er ikke sikkert at jeg har hatt på den rette kanalen, men jeg mener nå det, er forøvrig ikke s-video på tven, så jeg bruker en scart ting. men jeg skal prøve å finne noen nye drivere og koble ut crt'en, har forøvrig ett tv tuner kort, men regner med at det ikke kan føre til noen komplikasjoner? Lenke til kommentar
bentose Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 På eit gamalt ATI All in Wonder kort som eg har, så fungerar ikkje TV-OUT med oppløysingar over 800x600. Frå 800x600 og nedover kjem det alltid automatisk tv signal ut. Bent Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 TvTool er din venn. Husk at du må koble opp kortet mot tv før du skrur på pcen. Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Har selv dette problemet med mitt TI200 kort. Problemet oppstår kun i Win9x. Det du kan gjøre er å starte maskinen med avslått skjerm (TVout må være koblet til TV'n). TvTool funker også, men ikke alltid, liit avhengig av drivere. ARVID Lenke til kommentar
Folo Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 har lastet ned nye drivere og så har jeg lastet ned tvtool, må bare komme meg hjem før jeg får testet :smile: men takk for alle tips, håper at det funker :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå