kilogram Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 IE-oppdateringer lager trøbbel En oppdatering til Internet Explorer 6 lager trøbbel for enkelte som har installert betaversjoner av Internet Explorer 7. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kvase Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 jeg har ikke instalert betaversjoner av Internet Explorer 7 her. men jeg har de samme symptomene som er beskrevet i artikelen. pokers sak Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Uff da. Godt at det kan fikses enkelt. Lenke til kommentar
robot Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Jeg Bruker kun ie 6, men har de samme syntomene. Hvordan kommer jeg meg inn i windows registeret for å få fjernet koden. Hjelp. Dette er frustrerende og irriterende. håper noen kan hjelpe meg med dette. jeg har notert meg denne register nøkellen som skal sletes. trenger hjelp fort. Endret 23. desember 2005 av robot Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jeg Bruker kun ie 6, men har de samme syntomene. Hvordan kommer jeg meg inn i windows registeret for å få fjernet koden. Hjelp. Dette er frustrerende og irriterende. håper noen kan hjelpe meg med dette. jeg har notert meg denne register nøkellen som skal sletes. trenger hjelp fort. 5328936[/snapback] Det er vel bare og skrive "regedit.exe" i "Kjør > Startmenyen" Så er det bare og rote rundt i registeret! Lenke til kommentar
robot Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Tusen takk. Jeg skal nok klare det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå