lpaul Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei! Har følgende problem som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Har en Compaq n610c med win2000 SP2 installert. Et Intel® Pro/100 VM nettverkskort er innbygd og nyeste drivere er også installert(fra HP). Problemet er følgende: Hvis jeg skal legge til en protocol får jeg følgende feilmelding. Jeg har heller ikke muligheten til å gå inn på egenskaper på tcp/ip innstillingene. Noen som har noen tanker på hva som er galt/hvordan løse det? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 For det første legg in SP4, når det gjelder det andre så høyreklikk Min datamaskin - Maskinvare - Enhetsbehandling - Avinstaller nettverkskortet og start maskinen på nytt, etter det installerer du driveren på nytt. Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Har utført det overnevnte, men har fortsatt samme problem. Blir jeg nødt til å ta en full reinstall? Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hvilken protokoll er det du skal legge til, når du installerer et nettverks kort i en pc med 2000 legges de nødvendige protokollene til av seg selv. Er du sikker på at du har de riktige driveren til nettverks kortet? Har du installert SP4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå