matta Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Problemer med å bruke radioen for å tilkalle flystyrker for å komme over en bro sentralt i Frankrike. Tyskerne knuser Tanksen og meg... Kan noen gi et hint?! *** Mods anm: Les retningslinjene om bruk av store bokstaver og utropstegn i overskrift! *** [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-05 11:33 ] Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Om det er i den biten av spillet hvor du selv kjører rundt i en tanks, så kan ikke jeg huske at man måtte over en bru... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Du finne deg et sted med god overhøyde og bruke kikkerten for å tilkalle flyene. save ofte og prøve igjen. Lenke til kommentar
matta Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 12:36, Bisarre skrev:Om det er i den biten av spillet hvor du selv kjører rundt i en tanks, så kan ikke jeg huske at man måtte over en bru... Etter at du har kjørt med tanksen kjører laget den over ei bru! Her skal du hindre tyskerne i å sprenge brua. Det er på neste nivå. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ok... Gå opp på loftet på en av de høye bygningene. Stå i vinduet der, og skyt de som prøver å sprenge bruen. Bruk kikkert, for å tilkalle flystøtte mot tanksene. Og pass deg for soldater som kommer opp på loftet. Lenke til kommentar
matta Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 14:38, Bisarre skrev:Ok... Gå opp på loftet på en av de høye bygningene. Stå i vinduet der, og skyt de som prøver å sprenge bruen. Bruk kikkert, for å tilkalle flystøtte mot tanksene. Og pass deg for soldater som kommer opp på loftet. Det har jeg gjort men hvordan bruker jeg radioen? Jeg tar frem kikkerten og venstreklikker på musa...? før jeg gjør dette kommer 1-2 fly, men det hjelper ikke. Jeg trenger teknisk info. Takk!! Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det er et ******* der oppe. Jeg holdt febrilsk på med det samme. Vær tålmodig, det går nok tilslutt. Vet ikke helt om det er et triks som funker bedre enn noe annet, når det gjelder de tanksene. Jeg bare hadde de midt i kikkerten, når de var godt synlig, og klikket som bare ****... Tilslutt så ordnet det seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå