Tfosheim Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Filmkampanje for Firefox Kampanjen for Firefox versjon 1.5 er i gang, og som forrige gang er den drevet av "the community" med en spesiell vri. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg håper at det fører til at flere går over til Firefox. Jeg er veldig fornøyd med den. Ingen vei tilbake til IE. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 LOL det var mange nerder der da :!: Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg håper at det fører til at flere går over til Firefox. Jeg er veldig fornøyd med den. Ingen vei tilbake til IE. 5311907[/snapback] hadde du forventa noe annet? :!: lol@the ninja:D Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Noen som har funnet noen morsomme videoer? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Mange fine videosnutter der. Det virker som det er mye forskjellige folk som har sendt inn, eller at de mest kjedelige er sortert ut. Jaja.. morsom vri på markedsføring. Kudos til Firefox for å bruke denne metoden i stedet for å renne oss ned med papir i postkassa, plagsomme radio og TV-reklamer osv. Det er vel lite tvil om at I.E. er grusom i forhold til Firefox. Jeg sitter av og til ved PCer som kun har I.E. og det er en sann plage. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Flashplayer. 5322383[/snapback] Flashplayer er da mye bedre enn Quicktime filer eller Windows Media filer som krever media playere som ikke finner på alle OS. Mozilla og Google har vireklig skjønt dette med å gjøre informasjon tilgjengelig for ALLE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå