riktig Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Dette er et samarbeidsprosjekt. En venninne av meg (på bildet) tok bildet selv, og jeg står for den digitale behandlingen. Jeg syns resultatet ble ganske bra. Jeg har ikke lagt veldig mye arbeid i rammen, så overse den. Jeg lurer litt på rosestilken, skal jeg beholde grønnfargen i den, eller passer det slik det er nå? Tar imot kritikk på andre ting også Edit: Kanskje en ide å legge ved bildet også Endret 19. desember 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg har ikke sansen for "holde-kameraet-selv-posituren", blir litt "billig" mobilkamerapreg over det. Det skal dog ikke du klandres for. Rosestilken er fin som den er imo. Liker forøvrig stilen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Fint bilde! Men jeg er ganske sikker på at jeg selv ville hatt stilken grønn... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Versjon 2 med stilken grønn. Lenke til kommentar
kak Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg synes det var finest uten grønn stilk. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Prøv med en mer gjennomsiktig grønn! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Sepia stilk og sort rose. Bildet kunne også vært beskjært litt slik at ansiktet til Celine(?) kommer mer i senter. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Synes bildet nærmest er perfekt med grønn stilk. Tydeligvis smak og behag akkurat det, men jeg er av den oppfatning at dersom stilken skal være som resten av bildet (sepia?), må også rosen være det. Men stilken og bladene er jo en del av rosen, derfor synes jeg det må være slik som versjon 2. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg likte portrettet som sådan, altså belysningen i ansiktet og skyggene. Flott framheving av ansiktet og fin stemning. Rosa ble veeldig malplassert for meg. Dessuten, bakgrunnen blir for framtredende. En større blenderåpning kunne hjulpet her. Men alt i alt noe jeg likte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå