NightWolfie Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Vet dette passer under en "kabler" kategori men siden det gjelder konsoller så spør jeg her. Stemmer det at HDMI er samme type signaler som DVI, bare at det er andre kabler? Lurer på dette siden jeg har en hdtv med dvi inngang og ikke hdmi inngang. Fins det et adapter som gjør at hdmi blir til dvi? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har hørt at dvi er digital video - men den gir ikke lyd. HDMI er det samme, bare med lyd. Dette er kun hva elkjøp folk har sagt til meg da... Så det kan være en grov forklaring. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har hørt at dvi er digital video - men den gir ikke lyd.HDMI er det samme, bare med lyd. Dette er kun hva elkjøp folk har sagt til meg da... Så det kan være en grov forklaring. 5310688[/snapback] Det stemmer det, HDMI er vel den nye scarten som tom. er høyoppløselig. Har ikke sett en overgang der, men vet at det finnes, men hvor vet jeg ikke... Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301359&cks=SER Det finnes selvfølgelig billigere alternativer Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Takker og bukker;) nå ble jeg lettet, tenkte på PS3 Blir vel samme kvalitet vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå