~~Undertaker~~ Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Ehm? Eg skrev tråden, men innholdet kom ikke frem? Vel, jeg hadde problem me å spore pakken. Det går ikke an å gjøre via sidene til CDON.com. Kollinummeret e for kort så det går ikke an å spore det via posten sine sider. kollinummer: 23106310* har prøvd me refereansenummer og fakturanummer men det hjelpe ikke, for det e kollinummer jeg skal bruke. Er det noen som vet hvor man skal bruke så korte kollinumre? Noen som har klart å spore pakker sendt fra CDON? *nummeret jeg skrev er forandret av sikkerhetsmessige grunner, men lengden er den samme (beklager gramatiske feil) Endret 18. desember 2005 av ~~Undertaker~~ Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Posten.no sier at kollinummeret skal være på minimum 13 tegn, så det du har fått er nok feil. Ring cdon.com eller posten og se om de kan hjelpe. Og er du helt sikker på at det nummeret er kollinummeret? Kan godt være fakturanummer eller noe slikt. Endret 19. desember 2005 av PT Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kollinummeret er nok riktig. Men hvor stor tror du pakken er? Det kan være sendt som vanligt brev uten pakkesporing. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Eg tror pakken e temmelig stor me tanke på at det ligger en XBOX360 Premium inni Det er ikke fakturanummeret, alle andre slike numrer står oppgitt og eg har prøvd me dem også. Kollinummeret er rett og slett for kort. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Nummeret du refererer til er ikke et sporbart kollinummer. Tror det kun er et internet ordrenummer. Alle ordre hos Cdon koster 29,- i frakt. Kanskje avtalen Cdon har med Posten ikke inkluderer pakkesporing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå