Xvani Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hei! når jeg snakker i MSN så får jeg et ekko. Noen som vet hvordan jeg fjerner det? Jeg har kjørt igjennom audio/video wizarden uten hell Takk for hjelp! Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Bruker du headset eller høyttalere/mikrofon? Hvis du bruker høyttalere (som sender lyden ut i rommet) og mikrofon kan grunnen til ekkoet være at lyden sendes frem og tilbake...isåfall: skaff deg et headset Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Prøv å mute outbound / mic / hva du bruker til å snakke med, i Play Control. (ikke Rec Control) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 skal prøve det siste, jeg bruker headset. Andre tips? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Prøv å mute outbound / mic / hva du bruker til å snakke med, i Play Control. (ikke Rec Control) 5312901[/snapback] Det er ingen "outbound/mic" i play control.... Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Problemet er vel ikke at DU ikke bruker headset, men at den du snakker med ikke gjør det. Det du hører er jo din stemme som blir spilt av i hans høytalere. Men i wizzarden kan man velge at man ikke bruker headset og da blir det aktivert et filter som skal så godt det er mulig fjerne sånn ekko. Men problemet er altså sannsynligvis hos motparten, så det er han som må fikse Endret 20. desember 2005 av -kristoffer- Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Problemet er vel ikke at DU ikke bruker headset, men at den du snakker med ikke gjør det. Det du hører er jo din stemme som blir spilt av i hans høytalere. Men i wizzarden kan man velge at man ikke bruker headset og da blir det aktivert et filter som skal så godt det er mulig fjerne sånn ekko. Men problemet er altså sannsynligvis hos motparten, så det er han som må fikse 5317270[/snapback] Alle motparter jeg har pratet med bruker headset... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå