Howard Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
paalesra Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hadde vært skikkelig deilig å bytta ut 360Watt chieftec med shg'en... Spørsmål to var lett, siden jeg har tilsammen 50m med tvinnet cat6 kabler i sorround anlegget Lenke til kommentar
delfin Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hadde vært skikkelig deilig å bytta ut 360Watt chieftec med shg'en... Spørsmål to var lett, siden jeg har tilsammen 50m med tvinnet cat6 kabler i sorround anlegget 5310073[/snapback] Bruker du cat6 til surround? Blir ikke det litt stusselig kabeltverrsnitt for analog lyd? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Blir det ikke litt rart å si bare CAT6? Hvilket CAT-nummer en kabel har sier vel strengt tatt bare noe om hva slags hastigheter man kan kjøre uten at støy og slikt blir et problem. Jeg regner med det er TP-kabler det er snakk om (CAT-standarden brukes vel kanskje ikke andre steder), men likevel. Lenke til kommentar
Slither Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Blir det ikke litt rart å si bare CAT6? Hvilket CAT-nummer en kabel har sier vel strengt tatt bare noe om hva slags hastigheter man kan kjøre uten at støy og slikt blir et problem. Jeg regner med det er TP-kabler det er snakk om (CAT-standarden brukes vel kanskje ikke andre steder), men likevel. 5310413[/snapback] Neida, CAT6 bruker et annet antall par enn CAT5 såvidt jeg kan se. CAT5 bruker jo bare to av fire par Lenke til kommentar
paalesra Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Har tvinnet tre stykker Fungerer veldig fint, og kostet meg ikke ett øre Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 ... men CAT er likevel ikke en kabeltype. Det er det som er poenget. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg håper på en ekstra "julegave" Lenke til kommentar
Klev1 Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 CAT-scan du har i allefall et fint nick i forhold til å svare på oppgaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå