jellow Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 hei, jeg lurer på om dere har noen bra utenlanske webshoper som selger musikk? De norske webshopene har ikke så mye av den musikken jeg liker. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 last det ned i 360-bitrate med kaza eller audiogal helt gratis Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 http://www.cdnow.com - kanskje ikke så billig, men bra utvalg. Lenke til kommentar
tristessor Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 CDzone ligger i England, den er billig og kjapp og har lave frakt priser og ikke minst et stort utvalg. Den prisen siden oppgir inkl VAT, er den prisen du betaler inkl frakt til Norge. Genialt helt enkelt. http://www.cdzone.co.uk Tristessor Doom or be doomed. Lenke til kommentar
lax Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Lister bare opp et par webshoper her, med litt forskjellig utvalg. Vet ikke helt om alle sender til Norge, men det er jo bare å sjekke :smile: amazon.com cdparadise.com cybercd.fr 101cd.com audiostreet.infront.co.uk abbeyrecords.com woolworths.co.uk frontstage.com Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 compact-huset.no og zailor.no har da ganske mye? Går sikkert an å maile de om de kan ta inn de titlene du er på jakt etter og.. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Hva var kvoten ved import av CD'er igjen, dvs hvor mye kunne man kjøpe for tollfritt? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Tror det er 200 kr inkl. porto. Lenke til kommentar
lax Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 23:23, diskvask skrev:compact-huset.no og zailor.no har da ganske mye? Går sikkert an å maile de om de kan ta inn de titlene du er på jakt etter og.. Ehm... Angående compact-huset (hysj-hysj) så vil jeg ikke anbefale dem =/ Bestilte et par importcder den 7. august, og compact-huset lovte at det maksimalt skulle ta 12 uker (!) Litt i lengste laget spør du meg, men det var de eneste som hadde titlene inne, derfor bestilte jeg.. Ukene gikk, men ingenting dukket opp.. Så omsider en dag fikk jeg et brev i posten hvor det stod at ordren min dessverre var blitt slettet grunnet omlegging til nytt system, men at jeg gjerne måtte legge inn ordren på nytt =/ Arghg.. Aldri i livet om jeg venter enda 3 mnd.. Dessuten er jo ikke hysj-hysj kjent for lave priser akkurat.. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg har selv handlet en på http://www.amazon.co.uk i England, de leverer veldig raskt og har det meste. Jeg har ikke handlet musikk hos dem, men jeg har kjøpt flere PC-spill, DVD-filmer og bøker. Jeg er meget godt fornøyd med servicen :smile: NB: De har også butikk i USA: http://www.amazon.com Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hvis man velger å sende det som gave, fx hos 101cd.com, slipper man da unna toll mm? Holder på å bestille for nesten 4000, så det har en del å si... :wink: Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 www.play.com Fullpris CD-er til £9 (inkl. frakt!), dvs. i overkant av 100 kr. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2001-12-04 15:58, diskvask skrev:Tror det er 200 kr inkl. porto. Niks. 200 eks. porto er grensen. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 01:29, Pangaea skrev:Hvis man velger å sende det som gave, fx hos 101cd.com, slipper man da unna toll mm?Holder på å bestille for nesten 4000, så det har en del å si... :wink: Du kan ikke sende det som gave til deg selv og slippe moms, nei. Grensen der går ved 500NOK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå