clown Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) ... Endret 16. juni 2008 av clown Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Ikke for å være frekk ellerno, men det slo deg aldri at noe var feil når du ikke fikk regning på et halvår? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Trådstarter: Endre topic asap, ellers stenges denne tråden for brudd på 3-ordsregelen. Lenke til kommentar
clown Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) ............ Endret 19. juni 2008 av clown Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Ikkeno forundrer meg, er samme selskapet som sender en regning der det står følgende : Betal denne regninga, så oppgraderes abbonemanget deres når regningen er registrert. (jeg har sagt at jeg ikke var interesert i å oppgradere 2 ganger på telefon fra før) Men, jeg ble ganske sjokkert... Altså du MÅ ikke betale regningen, hvis du ikke vil oppgradere.. Men å sende en regning, FERDIG frankert, for noe man IKKE har bedt om... Jeg synes det er litt vel på kanten jeg da.. Hvis man ikke følger med, så risikerer man å oppgradere "billig" i 1/2 år for så å bli dytta rett over på ett dyrere abbonemang, som, hvis man først har fått, så må man gjerne ha det i ett par måneder fordi man mottok ett "billig" tilbud.. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Husk på å trekke fra den tiden du ikke har tilgang til TV på neste faktura du får. Det skaper nok en masse støy i andre enden men det synes jeg de har forjent. De har jo innrømmet at det var deres feil og da skal da ikke du svi for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå