Andyax Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Nå går snart xbox live kontoen min ut på dato og jeg må begynne å betale med visa-kortet mitt. Så fant jeg ut at jeg hadde en abonnementskort fra en starter kit jeg kjøpte i fjor som jeg ikke hadde brukt. Dette abonnementskortet ville gi meg 1 år med xbox live. Jeg logget så inn på min xbox 360 og skrev inn denne koden som jeg hadde på dette abonnementskortet, men det funket ikke! Går det ikke ann å bruke et eldre abonnementskort på xbox 360? Jeg betalte jo 499 kroner for det i fjor, så det burde funke! Jeg har vært innom www.xbox.com, men får liksom ingen svar der. Noen som vet noe om dette? Eller må jeg ringe til xbox kundeservice? Takk for svar Endret 20. desember 2005 av Andyax Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Står det ikke en "holdbarhetsdato" på abn.kortet en eller annen plass da? For å gjøre en lang historie kort, så må du nok kjøpe nytt...dessverre. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Står det ikke en "holdbarhetsdato" på abn.kortet en eller annen plass da? For å gjøre en lang historie kort, så må du nok kjøpe nytt...dessverre. 5309854[/snapback] Står ikke noe dato på verken kortet eller boksen den var i. Utrolig irriterende at MS ikke advarer om dette. 499kroner vil jo bare forsvinne i løse luften. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Har ingen erfaring med dette selv, annet enn at jeg mener å ha lest i løpet av de siste dagene at slike kort går ut innen X antall mnd/år. Men hvis det ikke står dato, så har du en sterk sak. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Problem løst Jeg fant ut at det jeg hadde var et gammelt abonnements kort som jeg hadde brukt, så jeg fant heldigvis det nye og fikset problemet. hehe. Min feil der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå