fjernkontroll Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg skal ha ny PC, må takle Half life II etc, samt kontoraplikasjoner, Er fex den der 12000 kr pc til Mamoz bra nok, eller er det en Din side anbefaling fra noen uten peiling? advice mee please Lenke til kommentar
Spar Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Harddisk: Seagate Barracuda 250 GB Cpu: AMD Athlon 64 3700+ Kabinett: Antec SuperLanboy Hovedkort: Asus A8N-SLI Deluxe Psu: Chieftec 420 Watt, Dual fan DVD brenner: Nec ND-3540A Skjermkort: Point of View Geforce PCX 6800 Ram: OCZ Platinum EL DDR400 1024 MB Kjøling: Zalman CNPS7700 Skjerm: Samsung Syncmaster 730bf Så kan du legge til hva du vil, en rambrikke til og ett skjermkort tilll.om du vil, bare ettt forslag Endret 18. desember 2005 av Spar Lenke til kommentar
fjernkontroll Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 men jeg er igen bygger så jeg må kjøpe en pakkeløsning. forslag? Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 http://www.hardware.no/nyheter/hele_maskin...r_pengene/20845 Kjøpte denne selv og er veldig fornøyd. Råtass av en spillemaskin ihvertfall Lenke til kommentar
Spar Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 http://www.hardware.no/nyheter/hele_maskin...r_pengene/20845 Kjøpte denne selv og er veldig fornøyd. Råtass av en spillemaskin ihvertfall 5309833[/snapback] det som er med de der er at hvis du vl forandre på en ting, m¨du kjøpe en helt ny pc.. Lenke til kommentar
fjernkontroll Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 så du vill anbefale en Mamoz eller lignende med SLI ? Lenke til kommentar
Spar Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Alt kommer uansett til om du kan å bygge, eller kjenner noen som kan bygge for deg? Hvis du har muligheten til å bygge, vil jeg anbefale deg det, siden du da kan skreddersy datamaskinen din akkurat slik som du vil ha den!. Kjøper du en hp pc, eller en ferdigbygget vil delene være utgåtte omm ett år, og du kan ikke oppdatere den med små pengebeløp hele tiden. Bygger man selv kan man sette inn og ut komponenter som man vil, og oppgradere etterhvert som du selv synes du trenger det, uten å kjøpe en helt ny pc Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Denne her trådstarter tenkte på? http://www.mamoz.no/produkt/MPC%2DDS0510%2...o_Spill_PC.html Hvertfall, den virker veldig bra så vil være et godt kjøp det. Kunne kanskje oppgradert til GTX fra GT, men da må du legge til en tusenlapp. Jeg vil hvertfall anbefale den eller HP pc'en. Lenke til kommentar
fjernkontroll Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 kom igjen da, jeg må avgjøre dette før jul hvorfor HP ?hvorfor ikke? hvorfor Mamoz? hvorfor ikke? hvorfor Komplett ? hvorfor ikke hilsen en glad amatør Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 det som er med de der er at hvis du vl forandre på en ting, m¨du kjøpe en helt ny pc.. 5309906[/snapback] Hvorfor mener du det? T.o.m merkemaskiner har jo mulighet for å bytte ut på komponenter. Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Du har mulighet til å oppgradere med hp pc en. Så skjønner ikke hvorfor man eventuelt må kjøpe ny hvis man vil oppgradere? Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00492042.pdf Dette dokumentet har instuksjoner om hvordan man oppgraderer og bytter deler i denne HP pc'n.. Som minne / optiske stasjoner / ekstra harddisker osv osv.. Det er ikke slik at du ikke får lov til å åpne maskinen uten å miste "garantien". Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 For alt i verden, gå for HP-pcen. Utrolig bra tilbud! Er bedre en pcen fra Mamoz og nesten ikke dyrere! Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) HP pcen er markedets beste pc tilbud. Endret 22. desember 2005 av StIFfmasT Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Løp og kjøp HP! Hadde jeg ikke vært så teit at jeg bygde pc 2 uker før denne kom i butikken hadde jeg løpt og kjøpt den selv! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vel.... HP maskinen er vel uten skjerm, og det er en HP... Har montert i mang en HP og de er like ille alle sammen, nei gi meg et skikkelig miditower. HP sitt tilbud er godt, men det er fortsatt en HP. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vel.... HP maskinen er vel uten skjerm, og det er en HP...Har montert i mang en HP og de er like ille alle sammen, nei gi meg et skikkelig miditower. HP sitt tilbud er godt, men det er fortsatt en HP. 5322721[/snapback] Nå kan vel strengt tatt et nytt miditower kjøpers for en rimelig penge ved en evnt oppgradering dersom HP kabinettet ikke skulle holde mål? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Den eneste begrensningen i HP-PCen for fremtidig oppgradering er kabinettet og et litt kjedelig hovedkort. Går man skikkelig lei av HP-kabinettet om 1 år får man jo gjort mye bare ved å kjøpe et nytt kabinett og hovedkort. På hvilken måte blir komponentene i en slik ferdig-PC utgåtte i motsetning til en PC man bygger selv?? Det er da i bunn og grunn samme deler.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ofte er det det mer komplisert, muligens er strømforsyningen annerledes, slik at også det må byttes ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå