ZnoN Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hei! Lurer på hvor jeg kan uv-tilsettning... til vannkjøling så klart Ikke på en nettbutikk for jeg gidder ikke frakta.. Det hadde vært fint vist dåkke viste om nokkre plassa Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hvor bor du da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tbend, han gidder ikke frakta og er det noen som har høy frakt så er det microplex Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 ja.... bor i Ålesund Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 I ålesund er jeg usikker, men når jeg bodde der(noen år siden nå) så var det ingen data-butikker utenom spaceworld og sånne Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 huff :S er det bare i data butikker du kan kjøpe det da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Når det gjelder sånne ting tror jeg det er sikrest å bare bestille det, Du kan alltids prøve å sende en mail til noen som har det og høre om du kan betale forskudd så slipper du oppkrav og sånt...jeg vet at coolnsilent.no gjør det, men det jeg sa var bare en ide`. Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 ok.. takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 microplex også sender som brev om du betaler på forskudd. da blir det ikke mer en 22spenn i frakt elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå