D.T Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Noen som vet om steder som selger sånne? Jeg har vært på mircoplex Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Lasermods lasergraverer vinduer. Vet dessverre ikke om noen som gjør det i Norge Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Lasermods lasergraverer vinduer. Vet dessverre ikke om noen som gjør det i Norge 5309618[/snapback] Anbefaler dem. Rask og flott service. De gjør nesten alle mulige custom ting. Skjære vinduer, griller, etch, osv. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Lasermods lasergraverer vinduer. Vet dessverre ikke om noen som gjør det i Norge 5309618[/snapback] Anbefaler dem. Rask og flott service. De gjør nesten alle mulige custom ting. Skjære vinduer, griller, etch, osv. 5311120[/snapback] Tøft, tror jeg må få meg en et lasergravert vindu og en custom grill. Kutter du custom griller i metal også? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Tøft, tror jeg må få meg en et lasergravert vindu og en custom grill.Kutter du custom griller i metal også? 5311524[/snapback] Nei Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kan jo gjøres selv med et stykke aluminium (knabb fra skolen! ) og litt dremel-skills.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kan jo gjøres selv med et stykke aluminium (knabb fra skolen! ) og litt dremel-skills.. 5311699[/snapback] Hmmm, dette må testes. Takk for tipset, får skaffe meg noe avkapp siden skolen aldri bruker aluminium eller metal. Du glemte vel å nevne at en drill trengs da? og noen bits da. Må prøve meg på en grill i plexi også, er bare å bore som faen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Drill? Dremel will do that.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå