websurfer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Jeg er på vej til at købe et Mini-DV Camcorder - og jeg stiller de krav, at kameraet skal være lysfølsomt, altså kunne klare lavt-lys forhold godt og video-billedkvaliteten skal være god. Prislejet skal ligge i mellemprisklassen eller lidt over. Mit spøgrsmål: er Sony DCR-HC90 et godt valg til mine behov? - hvis ikke, hvilke alternativer kan så komme på tale? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg er på vej til at købe et Mini-DV Camcorder - og jeg stiller de krav, at kameraet skal være lysfølsomt, altså kunne klare lavt-lys forhold godt og video-billedkvaliteten skal være god. Prislejet skal ligge i mellemprisklassen eller lidt over.Mit spøgrsmål: er Sony DCR-HC90 et godt valg til mine behov? - hvis ikke, hvilke alternativer kan så komme på tale? 5309349[/snapback] Jeg fikk HC90 i går kveld, og har bare rukket å teste det noen få minutter, men så langt er jeg positivt overrasket over ytelsen i dårlig lys. Praktisk talt støyfritt bilde. Det jager litt på fokusen, men annet er vel ikke å forvente i svakt lys? Lenke til kommentar
websurfer Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Det lyder da godt. Jeg skal lave en del optagelser f.eks i en dårlig oplyst ridehal - så det tyder på at denne model fra Sony er rimelig god. Er der andre modeller, som erfarne brugere synes, at jeg bør tage med i mine overvejelser? Lenke til kommentar
websurfer Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Jeg har i mellemtiden også set positive anmeldelser af Sony DCR-HC42? Er der nogen der kender dette kamera? Hvilke af de to DCR-HC90 eller DCR-HC42 vil mon være det bedste kamera for mig? Krav: god billedkvalitet og god til svære lysforhold. ? Endret 21. desember 2005 av websurfer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå