TheJudge Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Noen som vet hvordan jeg aktiverer SPDIF'en på W5a? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Prøv volumkontroll -> avansert -> enable SPDIF Lenke til kommentar
qwert Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Hva er problemet? Du trenger en optisk kabel med overgang fra mini-TosLink til vanlig TosLink. Clas Ohlson (varenummer 32-2087) eller nærmeste elektrosjappe bør kunne ha en slik. Lenke til kommentar
TheJudge Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) Problemet, som jeg idiotisk ikke forklarte, er at det ikke er noe "avansert" og "enable SPDIF" i volumkontollen. Akkurat som om det ikk er noe optisk utgang.. Har også oppdatert driverne, men ikke noe godt kom ut av det Og dersom det er optisk lys på utgangen, ville jeg jo se at det lyste ut av utgangen. Endret 19. desember 2005 av TheJudge Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Problemet, som jeg idiotisk ikke forklarte, er at det ikke er noe "avansert" og "enable SPDIF" i volumkontollen. Akkurat som om det ikk er noe optisk utgang.. Har også oppdatert driverne, men ikke noe godt kom ut av det Og dersom det er optisk lys på utgangen, ville jeg jo se at det lyste ut av utgangen. 5310584[/snapback] Finnes det noe annet en optisk lys? :!: Forsøk å gå inn der du velger hvilke utganger som skal være med på volumkontrollen. der kanhende spdif dukker opp som en egen volumkontroll som da kanskje er mutet? Lenke til kommentar
TheJudge Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Hehe, er nok ikke så mange andre lys man kan bruke for å få lyd i systemet nei . Nå så er SPDIF-sliden grået ut, og ikke mulig å stille på. Spiller ingen rolle om jeg huker av "demp" eller ikke.. Kanskje gud kan hjelpe meg; "Bli lyd..." Lenke til kommentar
adis Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Regner med at der er samma som på asus m6 serien. Da er det ein "brytar" inn i SPDIF opningen. Når du plugger inn mini-TosLink til vanlig TosLink kabel som nevnt over vil du kunna sjå lyset (i andre enden av kabelen). Det er ingen plassa du kan slå den av eller på software messig , men blir slått på automaitsk når du plugger inn riktig kabel, du kan sjå på det som plugge inn øreklokker, da er det ein bryter inni opningen som slår av høgtalaren. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Så det funker ikke med digital coax? :/ edit: Tydligvis ikke.. prøvde nu nettopp. Endret 26. desember 2005 av Strupstad Lenke til kommentar
adis Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 nei, du må ha ha mini-TosLink til vanlig TosLink, lik den som quert viste på bilde over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå